برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- میزان حرکت قطارهای مترو تهران در مسیر شهرآفتاب محل برگزاری نمایشگاه کتاب در روزهای پنجشنبه و جمعه تا ۶۰ درصد افزایش می‌یابد.

مازندمجلس: به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، علی عبدالله پور قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه به احتمال زیاد در دو روز آخر هفته بیشترین پیک مسافر را به مقصد شهر آفتاب خواهیم داشت افزود: براساس برنامه ریزی قبلی قرار بود که هز ۱۵ دقیقه یک قطار به سمت نمایشگاه شهرآفتاب اعزام شود، اما در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه) شرکت بهره برداری مترو تهران با کاهش فاصله گذر قطارها، آماده ارائه خدمات بیشتر به بازدیدکنندگان این رویداد فرهنگی است.
وی تصریح کرد: میانگین فاصله گذر قطار‌ها ۱۰ دقیقه در نظر گرفته شده است، ضمن آنکه در صورت ازدحام جمعیت آمادگی برای اعزام قطارهای فوق العاده و کاهش این زمان نیز وجود دارد.
عبدالله پور افزود: روز جمعه حرکت قطار‌ها در خط یک مترو تهران از مبدأ تجریش به مقصد شاهد هم بیش از برنامه قبلی است و فاصله گذر این مسیر به ۵ دقیقه کاهش می‌یابد.
قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پایان خاطر نشان کرد: ساعت فعالیت خط مترو شاهد به شهرآفتاب از ساعت ۸ صبح تا پایان ساعت فعالیت نمایشگاه کتاب است.
تهران برداری فاصله نمایشگاه دقیقه اعزام قطار‌ها فعالیت پایان شهرآفتاب افزود بازدیدکنندگان عبدالله مدیرعامل خدمات برنامه