برگزیده ها
دربرهه ای اززمان دولت را به مدیران بی تدبیرسپردیم

مازندمجلس: عشوری گفت: اگر گریزی به انتخابات 10 سال گذشته ریاست جمهوری بزنیم ،در آن برهه از زمان اداره کشور را به دست مدیران بی تدبیر دادیم که منجر به آسیب های اجتماعی فراوانی شد

مازندمجلس: اسفندیار عشوری در نشست با رسانه های حامی دولت ، با اشاره به دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اظهار داشت :اگر گریزی به انتخابات 10 سال گذشته ریاست جمهوری بزنیم ، متوجه می شویم که در آن برهه از زمان کشور در پرتگاه سقوط قرار داشت.

وی افزود: در آن برهه از زمان اداره کشور را به دست مدیران بی تدبیر دادیم که منجر به آسیب های اجتماعی فراوانی شد.

دبیر حزب کارگزاران مازندران با بیان اینکه در مناظرات اخیر نیز ادبیات دولت احمدی نژاد که با عوام فریبی نیز همراه بوده است در حال تکرارشدن است ،گفت : تاسف بار اینکه شاهد اثرگذاری این شعارهای عوام فریبانه مناظراتی در لایه هایی از جامعه نیز هستیم .

عشوری افزود: : وعده پرداخت یارانه 250 هزار تومانی بدون اینکه پشتونه اعتباری و مالی برای آن در نظر گرفته شود تبعات و آسیب های مالی را  به همراه خواهدداشت در حالیکه تامین منابع مالی کشور از منابع مشخصی همچون نفت ، مالیات و یا سهام اموال و موارد مصرف آن نیز مشخص است، ضمن اینکه  رئیس قوه قضائیه نیز اذعان داشت اجرای این کار عملی نیست.

وی ادامه داد:چنانچه این امر در کشور اجرا شود، پرداخت یارانه بالا که منابع مالی برای آن تعبیه نشده منجر به افزایش قیمت ها و مالیات می شود  و مردم آسیب می بینند.

دبیر حزب کارگزاران مازندران افزود:چنانجه در دولت پیشین کشور به خوبی مدیریت می شد، هرگز به لحاظ سیاسی در یک انزوای کامل قرار نمی گرفت این در حالی است که با تدبیر دولت یازدهم سایه جنگ از سر کشور ما برداشته شد.

وی با تشریح وضعیت دوران هشت ساله فعالیت دولت های نهم و دهم گفت : کشور اکنون با رهایی از لبه سقوط و گرفتار شدن در جنگ اکنون در مسیر تعالی و توسعه قرار گرفته است .

عشوری ادامه داد : اکنون ایرانی خارج از انزوای کامل سیاسی با مراودات اقتصادی با کشورهای جهان ، ماحصل تلاش چهار ساله دولت تدبیر و امید است .

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران کشور که اصلی ترین برنامه آقای روحانی در چهار سال فعالیتش را بهبود شرایط اقتصادی و روابط خارجی عنوان کرد ، گفت : خوشبختانه دولت در این زمینه توانسته است به موفقیت های خوب و درخشانی دست یابد .

وی با اشاره به برجام به عنوان دستاورد مهم و زیربنایی دولت یازدهم ،ادامه داد: این اقدام با خود حذف قطعنامه ها ، برقراری ارتباط با کشورها ،قانونی شدن حق غنی سازی و رونق اقتصادی را به همراه داشته است.

عشوری با اشاره به اینکه نیازهای پزشکی کشور با غنی سازی تامین شده است،گفت: فروش محصولات داخلی و تولیدات کشور در بازارهای جهانی نیز از دستاوردهای دولت تدبیر و امید به شمار می آید.

وی کاهش تورم ،ثبات نسبی بازار،افزایش تولید نفت و حضور سرمایه گذاران خارجی به داخل کشور را نیز ازدیگر دستاوردهای دولت یازدهم برشمرد .

اسفندیار عشوری