برگزیده ها
واکنش رئیس ستاد انتخابات مازندران به پاره کردن بنرهای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری

مازندمجلس: رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: برخی بداخلاقی ها نظیر رنگ پاشیدن و پاره کردن بنر کاندیداها کار عناصر ضدانقلاب بوده و هدف آنها ایجاد اختلاف بین کاندیداها است

مازندمجلس: علیرضا یونسی رستمی در جمع اعضای اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان آمل، اظهار کرد: مردم و مسئولان نباید در دام این افراد قرار بگیرند و از راه قانونی با آن برخورد می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران تصریح کرد: مسئولان موظف هستند تا در برخورد با تخلفات در چهارچوب قانون عمل کنند و هیچ گونه سفارشی را برای گذشتن از خطای عده ای پذیرفتنی نیست و بر اساس قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان امانت‌دار مردم هستند و متعهد شدند پاک‌ترین، آزادترین و رقابتی‌ترین انتخابات را برگزار کنند چرا که رای مردم حق الناس است و موظف به اجرای آن هستند.

معاون سیاسی استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه آمل انتخابات را بهار سیاسی دانست و تاکید کرد: مردم هستند که تصمیم می گیرند با رای خود، قدرت را در حوزه مورد نظرشان جابه جا کنند و این قدرت مردم است.

وی گفت: 131 کاندیدا در آمل با یکدیگر برای کسب 9 کرسی در شورای اسلامی شهر رقابت می کنند که تنها صلاحیت یک داوطلب در شهر آمل احراز نشده است.

یونسی خاطرنشان کرد: از مجموع جمعیت 402 هزار نفری شهرستان آمل، 338 هزار و 34 نفر واجد شرایط رای گیری هستند.

علیرضا یونسی‌رستمی