برگزیده ها

مازندمجلس: ایران به سایر مسلمانان اجازه می دهد وارد مسجد شوند و فعالیت های مذهبی خود را از جمله مشارکت در نمازجماعت، نمازجمعه و دیگر مناسبت ها و اعیاد دینی انجام دهند.

مازندمجلس: در کره شمالی تنها یک مسجد وجود دارد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از سایت شبکه الحره، در کره شمالی تنها یک مسجد وجود دارد و آن نیز توسط ایران و در محوطه سفارت ایران در شهر پیونگ یانگ ساخته شده است.
این مسجد به سبک مساجد شیعیان ساخته شده و الرحمن نام دارد.
مسجد الرحمان میزبان افراد مسلمان شیعه و سنی است. 
ایران به سایر مسلمانان اجازه می دهد وارد مسجد شوند و فعالیت های مذهبی خود را از جمله مشارکت در نمازجماعت، نمازجمعه و دیگر مناسبت ها و اعیاد دینی انجام دهند. 
یک شهروند اندونزیایی نیز در اینستاگرام عکس هایی از این مسجد منتشر کرده است.
در کره شمالی آزادی دینداری وجود ندارد. حکومت کمونیست کره شمالی، دینداری و انجام فعالیت های دینی به صورت علنی را تشویق نمی کند.
برخی از اقلیت های دینی در کره شمالی مانند مسیحیان و بودا به صورت بسیار محدود دارای عبادتگاه هستند.
در کره شمالی اقلیت مسلمان وجود ندارد. مسلمانان در کره شمالی به دیپلمات های سفارتخانه های کشورهای اسلامی و برخی مسافران مسلمان خارجی محدود می شود.
مسجد الرحمن، تنها مسجد کره شمالی که توسط ایران و در محوطه سفارت ایران در پیونگ یانگ ساخته شده است. مسجد الرحمن، تنها مسجد کره شمالی که توسط ایران و در محوطه سفارت ایران در پیونگ یانگ ساخته شده است. مسجد الرحمن، تنها مسجد کره شمالی که توسط ایران و در محوطه سفارت ایران در پیونگ یانگ ساخته شده است. مسجد الرحمن، تنها مسجد کره شمالی که توسط ایران و در محوطه سفارت ایران در پیونگ یانگ ساخته شده است. مسجد الرحمن، تنها مسجد کره شمالی که توسط ایران و در محوطه سفارت ایران در پیونگ یانگ ساخته شده است. مسجد الرحمن، تنها مسجد کره شمالی که توسط ایران و در محوطه سفارت ایران در پیونگ یانگ ساخته شده است. مسجد الرحمن، تنها مسجد کره شمالی که توسط ایران و در محوطه سفارت ایران در پیونگ یانگ ساخته شده است. مسجد الرحمن، تنها مسجد کره شمالی که توسط ایران و در محوطه سفارت ایران در پیونگ یانگ ساخته شده است.
شمالی ساخته الرحمن سفارت محوطه پیونگ مسلمان اقلیت محدود ندارد دینداری فعالیت مسلمانان