برگزیده ها

مازندمجلس: در پی انتشار خبر کذب بازداشت برخی از معدنچیان معترض و واکنش حضرت آیت الله نورمفیدی در فضای مجازی،دفتر معظم له با صدور بیانیه ای خبرسازی های اخیر که به منظور تخریب چهره برخی کاندیداها در انتخابات صورت گرفته است را قویا تکذیب کرد.

مازندمجلس:

در پی انتشار خبر کذب بازداشت برخی از معدنچیان معترض و واکنش حضرت آیت الله نورمفیدی در فضای مجازی،دفتر معظم له با صدور بیانیه ای خبرسازی های اخیر که به منظور تخریب چهره برخی کاندیداها در انتخابات صورت گرفته است را قویا تکذیب کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

 نظر به اینکه گاه و بیگاه در مطبوعات و خصوصا رسانه های مجازی مطالبی در نقل قول از معظم له منتشر می گردد ،بدینوسیله به اطلاع می رساند:مطالب مربوط به حضرت آیت الله نورمفیدی، زمانی قابل استناد خواهد بود که صرفا در پایگاه اطلاع رسانی به آدرس www.noormofidi.ir ، کانال تلگرامی  رسمی ایشان telegram.me/noormofidi و یا صفحه اینستاگرام  https://www.instagram.com/noormofidi_ir/ به عنوان مرجع رسمی منتشر شود .

با توجه به درپیش بودن ایام انتخابات و تلاش برخی افراد برای سوءاستفاده از فضای مجازی و تخریب چهره های انتخابات از رسانه های ارتباط جمعی درخواست می شود در نشر اخبار و مطالب مربوط به نماینده مقام معظم رهبری دراستان گلستان دقت لازم را مبذول کنند و از بازنشر مطالب غیرمعتبر اجتناب نمایند.

انتخابات مجازی مطالب noormofidi منتشر اطلاع مربوط رسانه تخریب خبرسازی ارتباط نورمفیدی بیانیه تکذیب