برگزیده ها

مازندمجلس: مشاور تولیت و خادم حرم علوی گفت: سید نزار حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی روز گذشته در دیدار جمعی از کادر درمانی بیمارستان شهید رجایی شیراز، از آنها تشکر و قدردانی کرد.

مازندمجلس:

حجت الاسلام و المسلمین سید نزار حبل المتین روز گذشته با جمعی از کادر درمانی بیمارستان شهید رجایی شیراز دیدار کرد.

تولیت آستان مقدس علوی در این دیدار از تلاش کادر پزشکی این بیمارستان در کمک رسانی به درمان بخشی از مجروحین حشد الشعبی عراق تشکر و قدردانی کرد.

 

آستان مقدس علوی چندی پیش به منظور کمک رسانی به بیماران معرفی شده و بویژه درمان مجروحین حشد الشعبی یا بسیج مردمی عراق قرارداد همکاری با بیمارستان شهید رجایی شیراز منعقد کرده است. 

پس از  ضمن تشکر از همکاری‌ها و تلاش‌هاى این کادر، نسبت به همکارى گسترده‌تر، مذاکراتى صورت پذیرفت.
بیمارستان شهید رجایی شیراز تاکنون تعداد بسیارى از مجروحین جنگ را بصورت رایگان درمان کرده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر خبرگزاری فارس، با هادی انصاری مشاور تولیت و خادم حرم علوی گفت‌وگو کرد. 

وی در توضیح بیشتر این موضع گفت: پس از فتوای تاریخی  حضرت آیت‌الله سیستانی برای مقابله و جنگ با داعشی‌ها و افراطیونی که به مرز و بوم عراق حمله کردند حشدالشعبی و بسیج مردمی با فرمان حضرت آیت‌الله سیستانی تشکیل شد.

وی افزود: جنگ و پیامدهای آن باعث به وجود آمدن مجروحین و شهدای زیادی در عراق شده است. البته در این بین موفقیت‌های گسترده‌ای هم در مبارزه با داعشی‌ها و پس گرفتن سرزمین عراق به وجود آمده که قطعاً این تلاش‌ها تا نابودی کامل تکفیری‌ها ادامه خواهد داشت.

مشاور تولیت و خادم حرم علوی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بیمارستان‌های گوناگونی را در عراق یا ساخته یا خدمت‌رسانی کرده است ضمن اینکه برخی بیمارستان‌های ایران در عراق خدمات گوناگونی را به مردم این کشور ارائه کرده‌اند که در این زمینه می‌توان به بیمارستان شهید رجایی شیراز اشاره کرد که در ارائه خدمات به حشدالشعبی توفیقات زیادی داشته است.

 

انصاری در توضیح بیشتر این موضوع خاطرنشان کرد: خدمات انجام شده بیمارستان شهید رجایی شیراز از طریق مذاکرات به عمل آمده از سوی این جانب به عنوان نماینده حجت‌الاسلام والمسلمین سید نزار حبل‌المتین داشته‌ام که در نهایت منجر به انعقاد همکاری مشترک بین حرم مقدس علوی و این بیمارستان از یک سال قبل به این طرف شده است.

وی گفت:‌ کادر درمان بیمارستان شهید رجایی شیراز در طول یکسال گذشته خدمات زیادی را به تعدادی از مجروحین حشدالشعبی که امکان درمان در عراق را نداشته‌اند و به ایران آمده‌اند را انجام داده است ضمن اینکه تعدادی هم به دیگر مراکز درمانی و دانشگاهی در سایر مناطق اعزام شده و خدمات پزشکی دریافت کرده‌اند.

مشاور تولیت و خادم حرم علوی افزود: آستان مقدس علوی برای تشکر از کادر درمانی بیمارستان شهید رجایی شیراز از تعدادی پزشکان و پرستاران و نمایندگان این بیمارستان جهت عزیمت به نجف و تشرف به حرم امیرالمؤمنین علی (ع) دعوت کرده است که جلسه تقدیر از آنها روز گذشته برگزار شد.

انصاری تصریح کرد: تولیت حرم مقدس علوی ضمن تشکر از پزشکان و کادر درمانی بیمارستان شهید رجایی شیراز موافقت‌نامه گسترده‌تر شدن همکاری‌ها بین طرفین را امضا کردند تا تعداد بیشتری از بیماران عراقی و مجروحین حشدالشعبی از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت:‌ بدون تردید اعلام آمادگی و پشتیبانی بیمارستان شهید رجایی شیراز و دیگر مراکز درمانی ایران برگرفته از حمایت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست.

بیمارستان شیراز رجایی مجروحین تولیت خدمات درمان درمانی حشدالشعبی مشاور زیادی تعدادی الشعبی گذشته جمهوری پزشکان تصریح اسلامی افزود بیمارستان‌های ارائه کرده‌اند مراکز اینکه گوناگونی داعشی‌ها انصاری بیماران مردمی رسانی پزشکی دیدار آستان همکاری همکاری‌ها بیشتر آیت‌الله توضیح قدردانی گسترده‌تر تعداد سیستانی