برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمیرانات از افزایش وقف برای درمان بیماران مبتلا به سرطان خبرداد.

مازندمجلس: حجت الاسلام کیایی حجت الاسلام مجید کیایی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: با توجه به هزینه‌های قابل توجه درمان بیماری سرطان، واقفان به وقف در زمینه درمان این بیماری ترغیب شده اند. 
وی افزود: خوشبختانه طی سال‌های اخیر، توجه ویژه‌ای به این موضوع شده و واقفان برای تامین هزینه‌های هنگفت بیماران سرطانی وقف هایی را داشته اند. 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمیرانات با اشاره به لزوم جهت دهی به وقف‌های خیرین اظهارکرد: به تناسب شرایط و زمان، نوع وقف‌ها نیز تغییر می‌کند و زمانی که واقفان قصد وقف کردن داشته باشند، توصیه و پیشنهاداتی به آن‌ها ارائه می‌شود. 
حجت الاسلام کیایی در خصوص واگذاری املاک وقفی به جوانان کم برخوردار جامعه خاطرنشان کرد: برای واگذاری املاک وقفی شرایط خاصی برای زوج‌های جوان در نظر گرفته می‌شود و افراد در صورتی که توان مالی نداشته و از سوی خیریه‌ها معرفی شوند می‌توانند به مدت ۲ سال خانه‌های وقفی را برای زندگی در اختیار بگیرند. 
وی تاکید کرد: یکی از سیاست‌های سازمان اوقاف کمک به خانواده‌های کم توان مالی است و در راستای تقویت این سیاست نیز خانه‌های وقفی به زوج‌های جوان اختصاص پیدا می‌کند.
واقفان واگذاری درمان املاک خانه‌های اوقاف شرایط بیماری می‌کند زوج‌های کیایی برخوردار جوانان بیماران سرطان جامعه الاسلام هزینه‌های