برگزیده ها
گفتند به کنسرت بابک جهانبخش می‌رویم و نهار می‌دهند/ رای من روحانی است + صدا و عکس

مازندمجلس: اظهارات برخی از حاضران در همایش انتخاباتی قالیباف همچنان حاکی از آن است که این افراد از سراهای محله و اتوبوس‌هایی از سوی شهرداری تهران به این محل آورده شده‌اند.

مازندمجلس: اظهارات برخی از حاضران در همایش انتخاباتی قالیباف همچنان حاکی از آن است که این افراد از سراهای محله و اتوبوس‌هایی از سوی شهرداری تهران به این محل آورده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد باقر قالیباف در حالی سومین همایش انتخاباتی خود را در تهران برگزار می‌کند که اظهارات برخی از حاضران در این همایش همچنان حاکی از آن است که این افراد از سراهای محله و اتوبوس‌هایی از سوی شهرداری تهران به این محل آورده شده‌اند.

با اینکه خبری از خود آقای شهردار در این همایش نیست زهرا مشیر همسر محمد باقر قالیباف در این همایش حاضر شد و پس از چند دقیقه سالن را ترک کرد.

4

یکی از حاضران در این همایش به ایلنا گفت که به او گفته‌اند به کنسرت بابک جهان‌بخش می‌روی در حالیکه اینجا خبری از کنسرت نبود.

دیگری می گوید ما با اتوس‌های شهرداری و از سرای محله‌آمدیم کنسرت ببینیم به ما گفتند نهار هم می‌دهند.

یکی از خانم‌های حاضر در این همایش با انتقاد از کثیف بودن محیط سالن برگزاری این همایش به ایلنا گفت که اول به ما گفتند دختران جوان در این همایش حضور دارند اما وقتی دیدند با این سن و سال جمعیتی سالن را پر نمی‌کند گفتند مادران این دختران هم می‌توانند در این جشن حضور داشته باشند.

حاضران در این سالن همچون دیگر همایشی که در تهران برگزار شده بود از اینکه به آنان به دروغ گفته شده به جشن و کنسرت می‌روند و یکباره با یک مراسم انتخاباتی مواجه شده‌اند گلایه دارند.

یکی دیگر از حاضران در این همایش به ایلنا می‌گوید اگر می‌دانستم این مراسم تبلیغاتی برای آقای قالیباف است هرگز به این مراسم نمی‌آمدم چون رای من فقط برای آقای روحانی است.

2

3

1

 

همایش حاضران کنسرت گفتند تهران ایلنا قالیباف شهرداری شده‌اند انتخاباتی مراسم دارند دختران آورده برگزار اینکه افراد روحانی می‌دهند اظهارات همچنان سراهای شهردار اتوبوس‌هایی