برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - ایلنا نوشت: اظهارات برخی از حاضران در همایش انتخاباتی قالیباف همچنان حاکی از آن است که این افراد از سراهای محله و اتوبوس‌هایی از سوی شهرداری تهران به این محل آورده شده‌اند.

مازندمجلس:محمد باقر قالیباف در حالی سومین همایش انتخاباتی خود را در تهرانبرگزار می‌کند که اظهارات برخی از حاضران در این همایش همچنان حاکی از آن است کهاین افراد از سراهای محله و اتوبوس‌هایی از سوی شهرداری تهران به این محل آوردهشده‌اند.

با اینکه خبری از خود آقای شهردار در این همایش نیست زهرا مشیر همسرمحمد باقر قالیباف در این همایش حاضر شد و پس از چند دقیقه سالن را ترک کرد.

یکی از حاضران در این همایش بگفت که به او گفته‌اند به کنسرت بابکجهان‌بخش می‌روی در حالیکه اینجا خبری از کنسرت نبود.

دیگری می گوید ما با اتوس‌های شهرداری و از سرای محله‌آمدیم کنسرتببینیم به ما گفتند نهار هم می‌دهند.

یکی از خانم‌های حاضر در این همایش با انتقاد از کثیف بودن محیط سالنبرگزاری این همایش گفت که اول به ما گفتند دختران جوان در این همایش حضوردارند اما وقتی دیدند با این سن و سال جمعیتی سالن را پر نمی‌کند گفتند مادران ایندختران هم می‌توانند در این جشن حضور داشته باشند.

حاضران در این سالن همچون دیگر همایشی که در تهران برگزار شده بود ازاینکه به آنان به دروغ گفته شده به جشن و کنسرت می‌روند و یکباره با یک مراسمانتخاباتی مواجه شده‌اند گلایه دارند.

یکی دیگر از حاضران در این همایش می‌گوید اگر می‌دانستم این مراسمتبلیغاتی برای آقای قالیباف است هرگز به این مراسم نمی‌آمدم چون رای من فقط برایآقای روحانی است.

 

29219

همایش کنسرت حاضران گفتند قالیباف تهران انتخاباتی شهرداری