برگزیده ها
انصراف معاون فرهنگی دانشگاه تهران از انتخابات شورای شهر تهران

مازندمجلس: مجید سرسنگى، معاون فرهنگى دانشگاه تهران به دلیل قرار نگرفتن در لیست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران از ادامه حضور در این عرصه انصراف داد.

مازندمجلس: مجید سرسنگى، معاون فرهنگى دانشگاه تهران به دلیل قرار نگرفتن در لیست شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران از ادامه حضور در این عرصه انصراف داد.

به گزارش ایلنا، متن یادداشت مجید سرسنگی به این شرح است:

به نام خدایی که بر همه ی امور داناست

در ابتدا بر خود واجب می‌دانم که از همه استادان، اهالی فرهنگ و هنر، دانشگاهیان، ورزشکاران، معلمان، دانشجویان و سایر اقشار فرهیخته کشور و شهر تهران که با پیام‌های محبت آمیز و دلگرم کننده خود این عضو کوچک خانواده فرهنگیان و دانشگاهیان کشور را مدیون لطف و مهر خود ساختند تشکر و قدردانی کنم. حمایت‌های شما بزرگواران سرمایه‌ای بس عظیم است؛ نه برای اینکه این حمایت‌ها متوجه این حقیر بوده است، بلکه به آن خاطر که متعهدانه پای در میدان گذاشتید و برای داشتن جامعه‌ای بهتر و شهری سربلندتر، ندای زیبای مشارکت را سر دادید.

دوستان عزیز و همراهان محترم؛ از همان ابتدا که برای حضور در لیست اصلاح طلبان آمادگی خود را اعلام کردیم، تعهد نمودیم به رای و نظر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در تدوین لیست نهایی پایبند بوده و پس از اعلام اسامی دوستانی که برای حضور در انتخابات شوراها مورد تایید واقع شده اند، ضمن کناره گیری از این کارزار تمام توان خود را برای توفیق این لیست به کار ببندیم. اگر هم چنین تعهدی نمی بود، اخلاق فرهنگی و سیاسی، هر دو، حکم می کرد که نظر جمعی را بر خواست شخصی ارجح بدانیم. لذا اینجانب پایبندی خود را به این پیمان و این تعهد اخلاقی اعلام کرده و به نفع محترمانی که توسط شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان انتخاب شده اند، از کارزار انتخاباتی شورای اسلامی شهر تهران خارج می‌شوم.

شک ندارم که همگان کوشیده اند تا لیست نهایی اصلاح طلبان به بهترین شکل ممکن تهیه شود. کسی منکر این نیست که در هر امری امکان خطا وجود دارد: کدامیک از ما خطا نکرده ایم؟ در یک کار تشکیلاتی هدفمند، مهم اعتماد به رهبران تشکیلات و کنار گذاردن تمایلات شخصی است.

البته مردم شریف ما و خصوصا آن ها که در این سال‌های پر فراز و نشیب حامی اصلاح‌طلبان بوده‌اند حق انتقاد و اعلام نظر دارند. اما یادمان باشد که امروز و در این برهه پر خطر، راه نجات چشم‌پوشی از خطاهای غیر عمد یکدیگر و چشم داشتن به تصویر کلی انتخابات و سرنوشت کشور و مردم است. برای همه ما و آن ها که احساس تکلیف را انگیزه ورود خود به این کارزار عنوان کرده بودیم، اینک زمانه امتحان است.

بار دیگر از همه شما فرهیختگان ارجمند تشکر کرده و برای همه کسانی که با نیت خیر و انگیزه خدمت این راه را ادامه خواهند داد آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم کسانی که به شورای شهر راه پیدا خواهند کرد حل مشکلات مردم شریف تهران و بخصوص توجه به اهالی فرهنگ و هنر را در اولویت کار خود قرار دهند.

مجید سرسنگی

تهران شورای انتخابات طلبان اصلاح اعلام کارزار خواهند انگیزه داشتن سیاستگذاری نهایی کسانی اهالی اصلاح‌طلبان دانشگاه فرهنگی معاون ادامه سرسنگی فرهنگ انصراف ابتدا دانشگاهیان