برگزیده ها
تداوم دولت روحانی بهترین انتخاب ممکن است

مازندمجلس: نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر در دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت : تداوم دولت روحانی به نفع ملت و مردم و بهترین انتخاب ممکن برای دور دوم چهارساله ریاست جمهوری است

مازندمجلس: سید هادی حسینی شامگاه پنج شنبه در همایش انتخاباتی دکتر روحانی که در میدان طالقانی قائمشهر برگزار شد ، افزود : در دولت گذشته نمایندگان هچ کشوری حاضر نبودند روی میز مذاکره 2 به 2 بنشینند امادر دولت یازدهم تمام دنیا با نمایندگان ایران نشست دارند.
وی با بیان اینکه ما در دولت گذشته 8 سال در ایران را به روی همه دنیا بسته بودیم ادامه داد : درست است که دشمن اصلی ما استکبار جهانی است و دوستی با آمریکا هیچ معنی ندارد اما باید بگویم که همه دنیا دشمن ما نیستند، و در دولت روحانی ارتباط با دنیا ایجاد شده است .
نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : همه ما انسان هستیم و انسان نیازمند برقراری ارتباط است که دولت روحانی این ارتباط با دنیا را فراهم کرده است .
حسینی با بیان اینکه عده ایی با بداخلاقی می گویند که روحانی با رهبری هیچ گونه ارتباطی ندارد گفت که روحانی بیست سال نماینده رهبری درشورای امنیت بوده است.
معاون وزیر ارشاد با بیان اینکه 4 سال طول کشیده است تا نا بسامانی دولت گذشته حل شود ، افزود : بنده در نظارت نفت مسئولیت بالایی داشتم در دولت گذشته ما نفت صادر می کردیم اما ما نمی توانستیم پول را به داخل کشور بیاوریم و در بانک خارجی پول ما بلوکه شده بود و حتی برای نگهداری از پولمان از ما سود می گرفتند.
حسینی ادامه داد : هیچ بانکی در دنیا به ما اعتماد نداشته است و شرکت خارجی با ما قرارداد نمی بست اما امروزه و دراین دولت این فضا آزاد شده است و جوانان ما می توانند در فضای آزادی نفس بکشند.
وی با اشاره به اینکه ما نمی گویم دولت روحانی بدون اشکال است نه ، بلکه دولت خود معتقد است که دارای اشکالات است ، ادامه داد : اما این اشکالات از دولت گذشته بوده است.
حسینی با تاکید براینکه بر اساس قانونی که گذاشته بود هیچ کشوری وارد فصل 7 قانون شورای امنیت نشد که خارج شود اولین باری است که کشوری وارد فصل 7 قانون شورای امنیت شده و خارج شده است گفت که دولت روحانی به فرماندهی ظریف و به هدایت رهبری این مشکل را حل کرده است که امروز راه بانک ها برای آوردن پول به کشور آزاد شد و ما در دنبا می توانیم عرض اندام کنیم.
وی افزود : در دولت گدشته دانشجو در خارج از کشور اجازه درس خواندن نداشت اما امروزه این فضا برای دانشجویان فراهم شده است و اینکه امروزه این ارتباط برقرارشده است به نظرم یک برکت است.
نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی خواستار حضور حداکثری مردم در روز 29 اردیبهشت ماه شد و گفت که روحانی امروزه آرمان ملت ایران است .
حسینی ادامه داد : به نطرم روحانی به عنوان بهترین گزینه است ، پس خواهشمندم در روز انتخابات محکم باشید زیرا برگشتن به عقب هیچ فایده ایی نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه تداوم دولت روحانی به نفع مردم و کشور است ، افزود : بنابراین این مرد را تنها نگذارید زیرا روحانی به حمایت ملت ایران نیازمند است ، زیرا روحانی و در کنا رهبری ایرانمان را دوباره خواهد ساخت .

سیدهادی حسینی