برگزیده ها
هاشمی‌طبا: آینده تولید کشور به اصلاح کشاورزی بستگی دارد

مازندمجلس: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:امروز تولید آینده ما و حیات آینده ما به اصلاح کشاورزی و اصلاح سرزمینی ما بستگی دارد.

مازندمجلس: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:امروز تولید آینده ما و حیات آینده ما به اصلاح کشاورزی و اصلاح سرزمینی ما بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمصطفی هاشمی‌طباء در آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با محور مسائل اقتصادی در پاسخ به این سوال که برنامه دولت شما برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در صنعت کشاورزی و خدمات به ویژه برای جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی چیست؟، اظهار کرد: طبیعی است که عظمت ایران و اسقتلال ایران و آینده ایران باید براساس تولید و ایجاد امکانات مختلف فراهم شود. همانطور که در جلسات گذشته بیان کردم زیر بنای همه این ها حفظ ایران است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه در جنگ تحمیلی صورت این بود که شهیدان توانستند با خون‌های خود مرزهای کشور را حفظ کنند اما ما پس از آن‌ها چه کردیم؟ نفت، گاز، جنگل، هوا، خاک و رودخانه را تخریب کردیم. اولین تلاش برای این مسئله احیا و مدرنیزاسیون کشاروزی در جهت اصلاح سرزمینی ایران است که مهم تر از اقدامات صنعتی است.

او تاکید کرد: امروز تولید آینده ما و حیات آینده ما به اصلاح کشاورزی و اصلاح سرزمینی ما بستگی دارد.

 

 

 

اصلاح تولید آینده کشاورزی انتخابات ریاست جمهوری بستگی ایجاد سرزمینی امروز نامزد برنامه اشتغال