برگزیده ها
جهانگیری به قالیباف: جز خانه‌ام هرزمینی بود به نام شما /ادب هم چیز خوبی است /کیهان هم به مناظره آمد

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای قالیباف می گویم، آمده بودی تخریب کنی اما به شما اطلاعات غلط می دهند. هر چیز جز خانه ای که در ان نشستم، اگر می گویید زمینی دارم اعلام می کنم آن زمین برای آقای قالیباف باشد. ادب و اخلاق و صداقت هم چیز خوبی است.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، بخش دوم آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد. در این بخش هر نامزد به یک سوال که براساس قرعه کشی انتخاب شده بود پاسخ داد.

جهانگیری در پاسخ به این سئوال که چه طرح وبرنامه ای برای شکوفایی درون زا و ارتقای کیفیت خودروسازی در کلاس جهانی دارید؟ گفت:به آقای قالیباف می گویم، آمده بودی تخریب کنی اما به شما اطلاعات غلط می دهند. هرچیز جز خانه ای که در ان نشستم،  اگر میگویید زمینی دارم اعلام می کنم آن زمین برای آقای قالیباف باشد. ادب و اخلاق وصداقت هم چیز خوبی است.

وی افزود: 8 سال از همه پست ها کنار بودم، حتیدر حد اداره کل مسئولیت نداشتم، سابقه من را شخم زدند اما زندگی من از این کاغذسفید تر است، خیریه درست نکردم که به فرزندانم پول بدهم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: روزنامهکیهان تیتر زد «رئیس جمهور تا پایان دولت دهم بیکاری را برطرف می کند» سر دادن شعارساده است. با برنامه بگویید چه کار می کنید.

وی ادامه داد: درون زایی هدف اقتصاد مقاومتی است،از تمام ظرفیت های برای شکوفایی باید استفاده شود، باید قطعه سازی، تحقیق و توسعهو توان خوبی که شکل گرفته با برند های دنیا مشارکت کنیم، در داخل تولید و محصول رابه بازار جهانی صادر کنیم.

میرسلیم در پاسخ به این سئوال که برنامه دولتبرای رشد کسب و کار دانش بنیان و تحکیم پیوند دانشگاه و صنعت چیست؟ گفت: این از مسائلرشد است. با استفاده از جوانان مستعد در دانشگاه هسته علمی در صنعت ایجاد کردیم،بر مبنای نیاز صنعت مبادرت به طراحی کردیم، نمونه سازی کردیم و بعد وارد تولیدانبوه شدیم. این مسئله از هسته های اقتصادی مقاومتی است.

وی افزود: دانشجویان و اساتید برای حل نیازهایصنعت در دانشگاه هسته فناوری ایجاد کردند پس امکانش است می شود، این پیوند را برایحل مسائل برقرار کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولتیازدهم فرصت لازم را پیدا نکرد یا فرصت را سوزاند، چون باید هسته ها را تقویت میکردند اما نکردند و کار را به جایی رساندند که جوانان را ازدست دادیم که می شدبرای رشد صنعت و تقویت تحقیقات دانشگاهی از وجود آنها استفاده کرد. وقتی این کارنشد جوانان تمایل پیدا می کنند به خارج بروند و در مشارکت با کسانی که رقیب ماهستند فاصله ما و آنها زیادتر می شود.

29214

استفاده کردیم جوانان دانشگاه جمهوری نامزد قالیباف انتخابات ریاست مشارکت پیوند تقویت ایجاد افزود سئوال مناظره شکوفایی جهانی برنامه جهانگیری مقاومتی