برگزیده ها
رییسی خطاب به روحانی: تحقیر نکنید/ خدا و قانون اساسی زبان کردی را آزاد کرد نه شما

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - حجت الاسلام ابراهیم رییسی گفت: ما جلوی قاچاق کالای رفیق و دوست بعضی از دولتمردان را می‌گیریم. از دست‌اندازی افراد خاص به منابع خاص باید گرفته شود.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام ابراهیم رییسی در جمع بندی پایانیبا بیان اینکه بدانید در برنامه ما همه منابع بررسی و کارشناسی شده است، گفت: حتماباید جلوی فرار مالیاتی گرفته شود و ما قاطعیم که با این موضوع برخورد کنیم. ماجلوی قاچاق کالای رفیق و دوست بعضی از دولتمردان را می گیریم. از دست اندازی افرادخاص به منابع خاص باید گرفته شود. اگر روحیه اشرافی گری جلویش گرفته شود بسیاری ازفسادها از بین خواهد رفت. 

او در ادامه خطاب به حسن روحانی با بیان اینکه شما من را می شناسید که چون روحیهقضایی دارم سخن بیهوده نمی گویم، گفت: معاون اول قوه قضاییه نزد شما آمد و باشما درباره تخلفات بعضی افراد نزدیک شما صحبت کرد اما  شما کاری نکردید. این با روحیه رییس دولت سازگارنیست. آقای جهانگیری می داند که من در مسوولیتی که داشته ام کمتر از شما آقایانارتباط خارجی نداشته ام. چرا تحقیر می کنید؟ این کار اخلاقی نیست. من در همه مسائلاطلاعاتم کمتر از شما نیست.

رییسی با بیان اینکه آزادی های سیاسی و مدنیوظیفه هر دولتی است، گفت: ما باید این آزادی ها را تضمین کنیم. مگر شما تدریس زبانکردی را برای کردها آزا کردید؟ خدا و قانون اساسی آزاد کرد. ما شهروند درجه دوم وسوم نداریم و همه با هم برابر هستیم.

 

29219

 

 

رییسی اینکه گرفته روحیه آزادی منابع اساسی روحانی تحقیر قانون