برگزیده ها
وزارت بهداشت ادعای نامزد انتخاباتی درباره افزایش پرداخت مردم بعد ازطرح تحول سلامت را تکذیب کرد

مازندمجلس: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادعای ابراهیم رئیسی، نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در مورد افزایش پرداختی مردم بعد از طرح تحول سلامت را «به شدت» تکذیب کرد

مازندمجلس: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد: مردم عزیز کشورمان که به بیمارستانهای دولتی مراجعه می کنند به خوبی می دانند که هم اکنون و بعد از اجرای طرح تحول سلامت هزینه درمان نسبت به دولت قبل کاهش شدید پیدا کرده است.
براساس اعلام وزارت بهداشت: هم اکنون مردم به طور متوسط برای هر نوبت بستری در بیمارستان های دولتی به جای دو میلیون تومان در دولت قبل فقط 200 هزار تومان پرداخت می کنند و دیگر کسی به خاطر هزینه‌های خدمات پزشکی محروم نمی ماند.
وزارت بهداشت اضافه کرد: با اجرای این طرح، بیماران مبتلا به سرطان، بیماران خاص و کسانی که جراحی بزرگ داشته اند با تمام وجود احساس کرده اند که دولت چه حمایت مالی بزرگی از آنها کرده است.
ابراهیم رئیسی، نامزد دوازدهین انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه در سومین مناظره ریاست جمهوری مدعی شد که با افزایش تعرفه های پزشکی پرداختی مردم زیاد شده است.
براساس اعلام وزارت بهداشت از زمان اجرای طرح تحول سلامت، میزان پرداختی مردم شهرنشین برای دریافت خدمات درمانی در بیمارستان های دولتی 6 درصد کل این هزینه ها و برای روستائیان سه درصد این میزان است و با اجرای این طرح سهم پرداخت مردم برای خدمات درمانی از 57 درصد در سال 92 به حدود 40 درصد در سال 94 و 95 کاهش یافته است.

وزارت بهداشت ادعای نامزد انتخاباتی درباره افزایش پرداخت مردم بعد ازطرح تحول سلامت را تکذیب کرد