برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی به کاروان مسئولین دولتی در ایالت بلوچستان پاکستان که به کشته و مجروح شدن ده‌ها تن انجامید را محکوم و با دولت، ملت و بازماندگان این جنایت ابراز همدردی کرد.

مازندمجلس: بهرام قاسمی در این باره اظهار کرد: گسترش فزاینده اقدامات تروریستی و بی ثباتی کل منطقه طراحی و  دسیسه بدخواهانی است که منافع خود را در ناامنی کشورهای اسلامی تعریف و از گسترش آن سود می برند.

وی افزود: همان گونه که بارها اعلام داشته ایم، مبارزه با این پدیده شوم با شعار و گفتار و کلام صِرف میسر نخواهد شد و ریشه کن ساختن آن به یک اراده و عزم جدی و اقدام موثر  و در چارچوب همکاری همگانی و تلاش آنانی که به جدّ قصد مبارزه با این فجایع بشری را دارند، نیازمند است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران به طور مکرر در مورد این وضعیت دشوار، خطرناک و رو به فزونی در برخی کشورهای همسایه هشدار داده و آمادگی خود را برای هر گونه همکاری مشترک اعلام داشته و اعتقاد راسخ دارد که نمی توان در یک استاندارد چند گانه و در ائتلاف های کاملا سیاسی با مروجین واقعی ترور و خشونت، به این اقدامات ضد بشری خاتمه داد.
اعلام مبارزه همکاری اسلامی کشورهای گسترش اقدامات تروریستی