برگزیده ها

مازندمجلس: عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی می‌گوید روحانی در سومین و اخرین مناظره عملکرد بسیار خوبی داشت و با صراحت هرچه تمامتر پاسخ مخالفان و تخریب گران را داد.

مازندمجلس: محمدجواد حق شناس، فعال سياسی إصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی در گفت‌و گو با نامه‌نيوز با اشاره به حواشی سومين مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفت:  معتقدم مناظره‌ای كه برگزار شد يك مناظره دوگانه بود؛ دوگانه روحانی-جهانگیری و دو گانه رئيسى-قالیباف! 
وي ادامه داد: با توجه به اينكه نامزدهای اصولگرا سعی داشتند روحاني را عصباني كنند و وارد حریم و مسائل خصوصىی او شوند، اما روحاني تسلط بسيار خوبی بر مباحث داشت و سعى كرد آرامش خود را حفظ کند.

حق‌شناس با بيان اينكه روحانى در اين مناظره منفعل نبود، خاطرنشان كرد: او به خوبی و با بيانى كاملا شفاف و صريح پاسخ انتقادات و تخريب‌ها را داد؛ روحانی نشان داد با حسن روحانی سال ٩٢ تفاوتى نكرده و همان روال سال ٩٢ را دنبال كرده است.

وي ادامه داد: روحانی سعی كرد در اين مناظره منافع و خطوط قرمز نظام را رعايت كند، اما در عين حال سعی کرد با اشاره به موضوعاتى نه چندان صريح به نامزدها مطالب را گوشزد كند و درون رقبا را برای مردم آشكار كند.

حق شناس با بيان اينكه جهانگيری به عنوان نامزد إصلاح‌طلبان به خوبي در این مناظره ظاهر شد، خاطرنشان كرد: به جرات مي‌توان گفت كه طرف مقابل آقایان روحانی و جهانگیری در يك موضوع موفق بودند و آن هم تخريب چهره نظام جمهوری‌إسلامي بود، به آن‌ها تبريك ميگويم.

اين فعال سياسي ادامه داد: اگر اين بي اخلاقی‌ها از سوی نامزدهای إصلاح‌طلب بيان شده بود روزنامه و رسانه‌های آنها فرياد وا إسلامشان تا آسمان هفتم هم رسیده بود،‌ اميدوارم این افراد به خودشان بيايند و اينگونه با بی‌اخلاقی از روی دستاوردهای نظام رد نشوند؛‌ معتقدم قطعا آثار اين تخريب ها و مناظره‌ها تا سال‌ها در ذهن مردم خواهد ماند.

حق‌شناس در پایان با بيان اينكه آرا روحانی در روزهای اخیر افزايش پيدا كرده است، تصريح كرد: اين مناظره قطعا در روند آرا ايشان تأثير مثبت خواهد داشت.
روحانی مناظره اينكه حق‌شناس ادامه نامزدهای جهانگیری روحاني تخريب خاطرنشان دوگانه اشاره دنبال اصولگرا نامزدها بی‌اخلاقی إصلاح‌طلب دستاوردهای معتقدم