برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان از مصدوم شدن ۶ آتش نشان در مهار آتش سوزی مغازه فست فود این شهر خبر داد.

مازندمجلس: فست فودبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،مجید فرهانی پور با اشاره به آتش سوزی در این مغازه و مهار آن به دست آتش نشانان گفت: متاسفانه صاحب مغازه ما را از وجود ۱۰ کپسول گاز بزرگ که در بخشی از مغازه اش نگه داشته بود بی اطلاع گذاشت و درست در هنگامی که پس از مهار آتش، آتش نشانان ما در حال بررسی نهایی موضوع در درون مغازه بودند با انفجار شدید کپسولهای گاز و پرتاب آتش نشانان به بیرون از مغازه مواجه شدند.
وی که خودش نیز دستها و موهایش  بر اثر این انفجار دچار سوختگی شده است، افزود: از چهار آتش نشان اعزامی به اهواز برای انجام مداوا یکی از ناحیه دستها، مچ پا، صورت و کتف(شکستگی)،  دیگری از ناحیه ریه، یکی  از ناحیه صورت و دستهایش و چهارمین آتش نشان نیز از ناحیه صورت دچار سوختگی شده بودند.
فرهانی پور اظهار کرد: دو آتش نشان دیگر نیز به بیمارستان امام خمینی مربوط به شرکت پالایش نفت آبادان منتقل شدند. یکی از این آتش نشانان  از ناحیه ریه و دیگری از ناحیه صورت، سر و دستهایش دچار سوختگی شد.
به گفته وی این حادثه ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه شب گذشته رخ داد. 
ناحیه مغازه نشانان سوختگی دستهایش انفجار فرهانی حادثه دستها