برگزیده ها
پیروزی ما با مشارکت حداکثری محقق می شود

مازندمجلس: رییس ستاد بانوان دکتر روحانی در مازندران در جلسه هم اندیشی اعضای اصلی این ستاد گفت:دوستان و بانوان حاضر در صحنه انتخابات باید تمام تلاش خود را برای اقناع عزیزانی که تمایلی برای حضور ندارند، بکار گیرند.

مازندمجلس: رییس ستاد بانوان دکتر روحانی در مازندران در جلسه هم اندیشی اعضای اصلی این ستاد گفت:"دوستان و بانوان حاضر در صحنه انتخابات باید تمام تلاش خود را برای اقناع عزیزانی که تمایلی برای حضور ندارند، بکار گیرند."


دکتر فرشته احمدی با بیان اینکه رای ندادن قطعا به زیان همه ی ما خواهد بود چرا که ناگزیریم راه تا نیمه رفته را باز گردیم، افزود:"در فرصت اندک باقی مانده تلاش ها باید برای افزایش مشارکت بانوان در صحنه انتخابات تمرکز یابد. تجربه انتخابات های گذشته حاکی از آن است هر وقت مشارکت حداکثری اتفاق افتاد، پیروزی نیز محقق شده است."


به گزارش امور رسانه ستاد بانوان دکتر روحانی در استان، در این نشست بر ضرورت همکاری همه دوستان با ارتباط موثر با روستاییان، بر تشریح اقدامات دولت در حوزه کشاورزی بویژه در ارتباط با مسائل منطقه ای تاکید شد.


تثبیت قیمت برنج و جلوگیری از واردات بی رویه و بی برنامه که در دولت نهم و دهم آشفتگی بازار و زیان شالیکاران را در بر داشت یکی از این موارد بوده است.


همچنین در این نشست بر دادن آگاهی و روشنگری افراد جامعه به صورت فرد به فرد، چهره به چهره، تماس و بهره مندی از فضای مجازی و.... به عنوان وظایف بانوان دغدغه مند مازندرانی در راه توسعه با تلاش مجدانه آنها تا حصول نتیجه تاکید شد.

پیروزی ما با مشارکت حداکثری محقق می شود فرشته احمدی رئیس ستاد بانوان در مازندران