برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با تیر چراغ برق در خیابان فلاح، حادثه آفرید.

مازندمجلس: تیر برقبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،ساعت 22:16 شب گذشته، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با تیر چراغ برق و آتش سوزی قسمت موتور این وسیله نقلیه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 28 را به محل حادثه در خیابان فلاح، خیابان بلور سازی رهسپار کرد.
آرش مهدیان فرمانده نیروهای حاضر در محل حادثه اظهار داشت: با رسیدن به محل اعلام شده یک دستگاه خودرو سواری 206 مشاهده شد که به علت ناتوانی راننده در کنترل این وسیله نقلیه پس از برخورد شدید با تیر چراغ برق، از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود.
وی با اشاره به اینکه این خودرو سواری دو نفر سرنشین داشت، افزود: آتش نشانان بلافاصله همزمان با ایمن سازی محل حادثه، آتش سوزی این خودرو سواری را در کمترین زمان ممکن خاموش کردند و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری به عمل آوردند.
گفتنی است؛ خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع شهروندان و مهار سریع این آتش سوزی از سوی نیروهای آتش نشانی به سرنشینان خودرو آسیبی وارد نشد و آتش نشانان پس از ایمن سازی، محل حادثه را برای بررسی علت و اقدامات بعدی تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند. 
خودرو حادثه سواری نشانان برخورد نیروهای خیابان بلافاصله نقلیه دستگاه موتور وسیله نشانی