برگزیده ها
راه انتخاب ما در روز جمعه راه اخلاق و احترام به همه مردم است

مازندمجلس: رییس‌جمهور تاکید کرد: راه انتخاب ما در روز جمعه راه اخلاق و احترام به همه مردم است.

مازندمجلس: رییس‌جمهور تاکید کرد: راه انتخاب ما در روز جمعه راه اخلاق و احترام به همه مردم است.

حسن روحانی با حضور در ورزشگاه آزادی عنوان کرد:  لحظه با شکوهی است که شما جوانان مصمم و سرافراز را در اینجا می‌بینیم.ما در استانه یک تصمیم بزرگ تاریخی هستیم ملت ما در این هفته می‌خواهد اعلام کند که آیا به سال ۹۱ برمی‌گردیم یا به سال ۱۴۰۰ می‌رویم.

او ادامه داد: ملت ما در روز جمعه این هفته می خواهد اعلام کند که آیا مسیر آرامش را ادامه می‌دهد یا می خواهد مسیر تنش را انتخاب کند.

رییس‌جمهور تاکید کرد: جوانان عزیز دانشجویان عزیز ورزشکاران هنرمندان ما می‌خواهیم با صراحت بگوییم صاحب این کشور مردم ایران و رای ملت ایران است. خواست جوانان ما امروز این نیست که به جوان فقط احترام گذاشته شود بلکه این است که کشور با فکر جوانان اداره شود من در مقدمه کتاب دولت دوازدهم و برنامه آن نوشته‌ام که نسل‌های گذشته ما سالیان دراز طفره رفتند تا تسلیم فکر جوانان شوند اما جوانان ما امروز مصمم‌اند که فکر آنها راه آینده کشور باشد .

او ادامه داد: ما در شرایطی هستیم که باید به همه جهانیان اعلام کنیم برای ساختن آینده‌مان مصمم هستیم نه برای فروختن آینده ایران. جوانان عزیز ما با هم راهی را در سال ۹۲ انتخاب کردیم علیرغم میل یک اقلیت و آن را تا امروز ادامه دادیم و می‌خواهیم این راه را ۴ سال دیگر ادامه دهیم. راه انتخاب ما در روز جمعه راه اخلاق و احترام به همه مردم است. جدایی ملت را نمی‌پذیریم.

ادامه دارد...

جوانان ادامه احترام امروز اخلاق اعلام هستیم می‌خواهیم آینده تاکید ورزشگاه آزادی رییس‌جمهور روحانی