برگزیده ها
ثبت رکورد های پی درپی در شرکت نفت پاسارگاد

مازندمجلس: مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد از ثبت رکورد های پی در پی در این بنگاه اقتصادی خبر داد.

مازندمجلس: مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد از ثبت رکورد های پی در پی در این بنگاه اقتصادی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد،  "فریدون درویش زاده" گفت: شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر در خاورمیانه توانست سومین محموله بزرگ یکپارچه قیر را صادر نماید.

وی با بیان اینکه سومین محموله صادراتی قیر 34 هزار تن می باشد، افزود: کار بارگیری سومین محموله بزرگ قیر صبح امروز در بندر امام خمینی (ره) به پایان رسید و کشتی پالانکا میامی به عنوان یکی دیگر از کشتی های غول پیکر حمل قیر راهی کشورهای جنوب شرق آسیا شد.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با بیان اینکه استاندارد بارگیری کشتی های غول پیکر 14 روز می باشد،  تصریح کرد: عملیات بارگیری این کشتی در کمتر از 7 روز به پایان رسید که در نوع خود رکوردی بی نظیر برای کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد.

درویش زاده میزان ارز آوری این محوله را 30 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: حدود 250 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سه شیفت کاری درگیر عملیات بارگیری این کشتی بودند.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی تولید کارخانه آبادان 2 هزار و 400 تن در روز است، افزود: یکی دیگر از رکوردهای تکرار نشدنی شرکت نفت پاسارگاد در این مدت تولید 3 هزار و 200 تن  در روز قیر با کیفیت در  کارخانه آبادان می باشد.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با تقدیر از کارکنان منطقه جنوب غرب این شرکت اظهار داشت: تلاش جهادگران عرصه اقتصادی در این منطقه باعث شد تا نفت پاسارگاد از برنامه صادراتی خود در دو ماهه اول سال 96 حدود 40 درصد پیش بیفتاد. 

درویش زاده عملی کردن شعار سال و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را مهمترین هدف شرکت نفت پاسارگاد عنوان کرد و گفت: افزایش تولید و اشتغالزایی یکی از اهداف ماست که در همین دو ماه اول توانستیم با افزایش تولید به صورت غیر مستقیم برای بیش از 100 نفر اشتغالزایی ایجاد نماییم.

پاسارگاد تولید عنوان بارگیری مستقیم سومین محموله اینکه مدیرعامل درویش آبادان افزایش اشتغالزایی منطقه پایان رکورد صادراتی افزود اقتصادی عملیات