برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - روحانی خطاب به جوانان اصفهانی گفت: همه زندگی و آبروی روحانی به فدای شما جوانان.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در همایش حامیانش در اصفهان در میدان نقش جهان گفت: این حضور به معنای پیام جوانان اصفهان به همه جهانیان است. ما آینده ایران را دراختیار فریبکاران نخواهیم گذاشت. آینده ایران را در اختیار شعار نخواهیم گذاشت.

در این لحظه مردم شعار سردادند «نه قاضی نه سردار دولت قانونمدار»

وی افزود: سلام و درود من بر مردم عزیز شهرستان بزرگ اصفهان. سلام و درود بر مردم عزیز کاشان، سلام و درود بر مردم نایین، سلام و درود بر مردم نجف آباد سلام و درود بر مردم لنجان و فلاورجان، سلام و درون من مردم فریدن، برخوار، دهاقان، شاهین شهر، میمه، سمیرم، آران و بیدگل، خمینی شهر، بوئین و میان دشت.تیران و کروند و ...

در این لحظه مردم شعار سردادند، روحانی دوستت داریم. روحانی هم اینگونه پاسخ مردم اصفهان را داد که «همه زندگی و آبروی روحانی به فدای شما جوانان.»

این کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه ما برای یک تصمیم مهم جمع شده ایم، خاطرنشان کرد: جوانان، مردم اصفهان، مردم ایران، همه جای جای ایران، ما می خواهیم رئیس جمهور به عنوان منتخب و نماینده کل ملت ایران انتخاب کنیم یا به عنوان نماینده یک باند در کشور. تمام حرف در این کلمه است. ما می خواهیم فردا به عنوان رئیس همه ملت ایران رئیس جمهور ایران و خادم کل ملت ایران انتخاب کنیم یا به عنوان رئیس و قیم یک گروه خاص.

وی گفت: مردم رئیس جمهور کسی است که برای امنیت کشورش تصمیم خواهد گرفت، مردم ما امروز صاحب امنیت هستیم البته که این امنیت در سایه تلاش همه جریانات فداکار نیروهای مسلح و امنیتی فراهم شده است اما من از شما می‌پرسم این نیروهای امنیتی همین نیروهای مسلح سالهای قبل هم بودند پس چطور این همه امنیت وسیع امروز در کشور داریم. آنوقت که همه مردم به کنار نیروهای مسلح قرار بگیرند امنیت کامل برای ایران ساخته می شود.آن روز که مردم کرد و بلوچ و ترک و همه و همه به دولت اعتماد پیدا کنند آنوقت امنیت کامل در کشور برقرار می شود.

این خبر درحال تکمیل است..

2929

امنیت روحانی اصفهان عنوان نیروهای جمهور جوانان نماینده امنیتی آنوقت امروز داریم آینده منتخب نخواهیم گذاشت تصمیم سردادند خواهیم