برگزیده ها
آینده ایران را در اختیار شعار نخواهیم گذاشت

مازندمجلس: رییس‌جمهور گفت: آیا ما می‌خواهیم فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم یا به عنوان رئیس و قیم از طرف یک گروه خاص.

مازندمجلس: رییس‌جمهور گفت: آیا ما می‌خواهیم فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم یا به عنوان رئیس و قیم از طرف یک گروه خاص.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر امروز در میدان امام خمینی گفت: حضور شما در میدان نقش جهان به معنای پیام شما جوانان اصفهان به همه جهانیان است. ما آینده ایران را در اختیار فریب‌کاران نمی‌گذاریم. ما آینده ایران را در اختیار شعار نخواهیم گذاشت.

او با سلام بر مردم شهرستان‌های اصفهان اظهار داشت: مردم عزیز اصفهان ما برای یک تصمیم تاریخی امروز در نگین انگشتر جهان جمع شده‌ایم. اصفهان انگشتر جهان و نقش جهان نگین این انگشتر است. همه زندگی و آبروی روحانی به فدای شما جوانان. ما برای یک تصمیم مهم جمع شده‌ایم. جوانان و مردم اصفهان و ایران! می‌خواهیم رئیس جمهور را به عنوان منتخب و نماینده کل ملت ایران انتخاب کنیم یا به عنوان نماینده یک باند در کشور.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: آیا ما می‌خواهیم فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم یا به عنوان رئیس و قیم از طرف یک گروه خاص. مردم! رئیس جمهور کسی است که برای امنیت کشور شما تصمیم می‌گیرد. ما امروز صاحب امنیت هستیم. البته این امنیت در سایه تلاش همه انسان‌های فداکار، نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی و نظامی است اما مگر همین نیروهای مسلح و امنیتی در سال‌های قبل هم نبودند پس چطور این همه امنیت وسیع در کشور شاهد هستیم.

روحانی با بیان اینکه آنگاه که مردم به صورت مسلح در کنار نیروهای مسلح قرار بگیرند، امنیت کامل در کشور ایجاد می‌شود، تصریح کرد: آنگاه که همه اقوام به دولت اعتماد کنند امنیت در کشور حاکم می‌شود. رئیس جمهور یعنی رئیس شورای عالی فضای مجازی. اگر امروز شما دسترسی به اطلاعات جهان دارید، در سایه دولت یازدهم است.

او ادامه داد: ۱۰ بار تصمیم گرفتند که شبکه‌های اجتماعی را ببندند ولی این روحانی بود که در برابر این تصمیم ایستاد. رئیس جمهور یعنی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی. در این دوره فضای امنیتی از دانشگاه‌ها برداشته شد. آیا ما دانشگاه آزاد و امن را می‌خواهیم یا دانشگاه امنیتی؟ در سایه حضور شما مردم، در این مدت توانستیم با کمک هم دیوار را خراب کنیم و پل بسازیم.

رییس دولت یازدهم با بیان اینکه امروز نصف جهان و کل جهان با دیوار تحریم فاصله انداختند، خاطرنشان کرد: در سال ۹۲، ۶۲ هزار توریست به اصفهان آمد ولی در فروردین امسال ۸۵ هزار گردشگر خارجی به اصفهان امد. ما می‌خواهیم اصفهان به عنوان قلب جهان بتپد و همه مردم جهان بتوانند به اصفهان بیایند و این میدان را ببیند. ما می‌خواهیم مردم دنیا به ایران بییند و تعادل میان شرق در اصفهان و ساختن باغ بهشت را در این اصفهان ببینند.

روحانی اضافه کرد: خطری در سال ۹۲ وجود داشت که ۱۴ میلیون ایرانی را تهدید می‌کرد. اگر دولت یازدهم نبود دریاچه ارومیه خشک شده بود و نمکش ۱۴ میلیون نفر را تهدید کرده بود. ما برای هورالعظیم و دریاچه ارومیه سرمایه‌گذاری کردیم. این بار نوبت زاینده رود است. اصفهان به زنده بودن زاینده رودش است و اصفهان افتخار تمدن و همبستگی ایران و اسلام است. شما می‌بییند چگونه سیاست، مذهب و اقتصاد به هم گره خورده و تمدن ایران و اسلام سرافرازنه پرچمش در اهتزاز است.

او با بیان اینکه مردم ایران ما با دست به دست هم دادیم، ابراز داشت: اینجا سرزمین پل‌ها است. اینجا سرزمین دیوار نیست. ما با برجام بین ایران و جهان پل برقرار کردیم. ما دیوار تحریم را فرو ریختیم. البته اگر ملت ایران اجازه بدهد و اگر رهبری  ما را هدایت کند، با همین دکتر ظریف مابقی تحریم‌ها را هم برخواهیم داشت.

ادامه دارد...

اصفهان عنوان جمهور روحانی امنیت می‌خواهیم تصمیم امروز دیوار نیروهای اینکه امنیتی یازدهم انگشتر اختیار میدان آینده جوانان دریاچه تهدید میلیون ارومیه اینجا زاینده تحریم کردیم اسلام سرزمین البته شده‌ایم گذاشت نخواهیم نماینده هستیم ادامه شورای آنگاه دانشگاه