برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - مهر نوشت: کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی می‌گوید که ما برنامه داریم؛ شما همان ۴ سال پیش برنامه داشتید اما مشکل کشور، نبود مجریان سالم و صالح است.

مازندمجلس:حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی در جمع مردم ساری اظهار کرد: آنچه امنیتجامعه ما را تضمین کرده، حضور آگاهانه و با بصیرت مردم است. آنچه دشمن را نسبت بهتعرض به کشور پشیمان کرده، حضور مردم در صحنه های مختلف بوده است.

وی تقوای الهی، خداترسی و کارآمدی را به عنوان ویژگی های دولت مهدویبرشمرد و گفت: آنچه امام و رهبری و شهدا و قانون اساسی به ما آموختند، این است کهنسبت به ارزش های والای انقلاب اسلامی ثابت قدم باشیم.

رییسی با بیان اینکه هیچ تصمیمی در منطقه، بدون اراده ایران اسلامی بهسامان نمی رسد، تصریح کرد: امروز برای همگان این جایگاه روشن شده است. از خواستههای مهم مردم، عدالت اجتماعی و اقتصادی است. در عرصه کار و زندگی، شرایط بیکاری وفقر در شان مردمی که اینگونه پای همه مشکلات ایستاده اند، نیست؛ برخی برای تهیهآذوقه خود توانایی ندارند.  

وی افزود: نگاه همه محرومان عالم به ایران است؛ زیبنده نیست که دردرون کشور شاهد مشکلاتی باشیم. مردم حاضرند کم خوردن و کم استفاده کردن را تحملکنند اما هرگز تبعیص را تحمل نمی کنند؛ مردم حاضرند نگرفتن تسهیلات را تحمل کننداما بی عدالتی و فساد را هرگز تحمل نمی کنند.

رییسی اضافه کرد: عده ای سخن مردم را نشنیدند و گفتند که مردم از اینطرف و آن طرف جمع شده اند اما دیری نپایید که سخن مردم شنیده شد اما قطعا آن زمانبرای شما دیر خواهد بود.

نامزد ریاست جمهوری گفت: مردم سوال دارند که چرا کارخانه ها یکی پس ازدیگری تعطیل می شوند؟ چرا یک میلیون تحصیل کرده ما جویای کار هستند؟ چرا ۵ تا ۶ میلیون از جمعیت ما بیکار هستند؟ چراکشاورزی که می تواند به عنوان یکی از زمینه های استقلال کشور باشد، مورد توجهنیست؟

نامزد انتخابات گفت: این دولت در اراک بتن ریخت؛ گفتند که ایران بهتعهدات خود عمل کرده است؛ اما طرف مقابل چه؟ برجام، چک نقدنشده است که یک دولتانقلابی می تواند آن را  نقد کند.

وی درباره برنامه ششم توسعه گفت: سیاست های برنامه توسعه برای نخستینمرتبه توسط مجلس ارائه شد؛ برنامه مصوب مجلس می گوید که بیکاری باید از ۱۲ درصد به ۸ درصد برسد؛ اگر شما می گویید نمی شود پسچرا کاندیدا شده اید؟

رییسی در همین باره تصریح کرد: اگر کسی امروز از زندگی اشرافی دستبردارد و در مردم زندگی کند، متوجه می شود که مردم چه می کشند.

نامزد انتخابات تصریح کرد: اگر سه برابر کردن سرانه نیازمندان لازمبود، چرا از ابتدای دولت این کار را نکردید؟ معلوم است که این اقدام را برایانتخابات انجام داده اید.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به مساله قاچاق گفت: مگر می شود کهدستگاه های نظارتی و اطلاعاتی نتوانند پول های قاچاق کالا را رهگیری کنند؟ ماخودمان این کاره ایم! من در جبین و چشم این دولت نمی بینم که با قاچاق کالا مبارزهکند.

رییسی در پایان سخنان خود درباره ضعف در اجرا گفت: آقای روحانی میگوید که ما برنامه داریم؛ شما همان ۴ سال پیش برنامه داشتید اما مشکل کشور،نبود مجریان سالم و صالح است.

وی افزود: آیا مشکل ما نبود برنامه است؟ مشکل ما در اجراست؛ زمان حرفدرمانی تمام شده؛ نوبت اقدام و عمل رسیده است.

 

29219

 

برنامه رییسی حاضرند تصریح نامزد قاچاق زندگی هستند؟ میلیون درباره اقدام توسعه انتخابات تواند بیکاری برجام استفاده خوردن عنوان اسلامی افزود امروز باشیم گفتند