برگزیده ها

مازندمجلس: سفرهای انتخاباتی امروز حسن روحانی با حاشیه‌هایی از جمله اجرای موسیقی و رقص محلی لُری در خرم آباد و اهدای مدال آسیایی یک ورزشکار اصفهانی به او همراه بود.

مازندمجلس: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز با سفر به استان‌های لرستان و اصفهان در جمع هواداران خود به سخنرانی پرداخت.

وی نخستین سخنرانی انتخاباتی خود را در دانشگاه قدیم لرستان و در جمع هواداران لرستانی خود انجام داد.

خرم آبادی‌های طرفدار دولت تدبیر و امید با اجرای موسیقی و رقص لُری و سر دادن شعارهای «روحانی٬ روحانی٬ حمایتت می‌کنیم»٬ «روحانی دوستت داریم» و «خاتمی زنده٬ روحانی پاینده باد» از او استقبال کردند.

همچنین در پایان سخنرانی روحانی، شعار «روحانی پیروزی‌ات مبارک» از سوی هواداران دولت تدبیر و امید سر داده شد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز جهت سخنرانی در جمع دیگر حامیان خود، خرم آباد را به مقصد اصفهان ترک کرد.

وی با همراهی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در میدان نقش جهان و در جمع هزاران تن از طرفداران اصفهانی دولت تدبیر و امید حضور یافت و دومین سخنرانی امروز خود را انجام داد.

حامیان روحانی با سر دادن شعار هایی نظیر «زنده باد اصلاحات»، «سلام بر خاتمی٬ درود بر روحانی» و «وصیت هاشمی٬ حمایت از روحانی» حمایت خود از او را اعلام می‌کردند.

طرفداران بنفش و سبز پوش روحانی پیش از ورود او به محل سخنرانی، سرودهای «یار دبستانی» و «دوباره ایران» را به صورت دسته جمعی هم‌خوانی می‌کردند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع اصفهانی‌ها همچون دیگر سخنرانی‌های انتخاباتی خود بارها بر لزوم استمرار دولت فعلی تاکید کرد که این امر با استقبال حامیانش مواجه شد. طرفداران روحانی با شعار های«به عقب بر نمی‌گردیم»و «نه قاضی، نه سردار، دولت قانونمدار» حمایت خود را از رییس دولت یازدهم اعلام کردند.
 
پیش از آغاز سخنرانی روحانی، شهربانو منصوریان دارنده مدال المپیک آسیایی در رشته ووشو به نشانه صلح و دوستی و به پاسداشت امید و اعتدال مدال خود را به رئیس دولت یازدهم اهدا کرد.

حسن روحانی پس از سخنرانی در میدان نقش جهان اصفهان، این شهر را برای انجام دوازدهمین سخنرانی انتخاباتی خود به مقصد تبریز ترک کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکنون در جمع هواداران خود در شهرهای قزوین، کرمان، یزد، بندرعباس، ارومیه، همدان، کرمانشاه، تهران، خرم‌آباد و اصفهان سخنرانی انتخاباتی انجام داده است.
روحانی سخنرانی انتخاباتی اصفهان جمهوری ریاست هواداران کاندیدای انتخابات حمایت تدبیر لرستان طرفداران امروز یازدهم اعلام می‌کردند استقبال دوازدهمین روحانی٬ حامیان میدان