برگزیده ها
مازندمجلس: ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما با اشاره به تحریف سخنانش گفت: متاسفانه بعضی‌ها در آخرین روزهای دولت روحانی، دست از تحریف و تقطیع سخنان دیگران برای تحمیق خلایق برنمی‌دارند.

ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» در گفت‌وگو با فارس درباره انعکاس  صحبت‌های اخیرش در برخی رسانه‌ها گفت: متاسفانه در آخرین روزهای دولت روحانی  باز هم بعضی بوق‌های دروغ پراکنی از تحریف  و تقطیع سخنان دیگران برای تحمیق خلایق دست برنمی‌دارند. از سوی دیگر عده ای از دوستان نیز بدون تحقیق براساس این تحریف‌ها به قضاوت می‌نشینند .

 وی ادامه داد: اصل صحبت من در همایش دانشگاه تهران این بود که ضمن آرزوی سلامتی برای آقای شجریان تاکید کردم امیدواریم خداوند به آقای شجریان سلامتی و شفا دهد، اما اینکه کسی بعد از چهار سال ریاست جمهوری آویزان کسی می شود که بنده خدا گرفتار بیماری سرطان است، معلوم می شود که چقدر دستش پر است! ایشان یک زمانی مناجات ربنا را خوانده و خودش به صداوسیما نامه نوشته که دیگر ربنای من پخش نشود، اما حالا اینها دست بردار نیستند و هر دوره آویزان ایشان می شوند.  یا مثلا یک فرد فاسدی که لباس روحانیت را دزدیده و به تن کرده و دچار مفاسد اخلاقی شده و از قضا با رئیس جمهور هم عکس دارد، دستگیر شده و حکم علیه او صادر شده است، حالا آقای روحانی به آقای رئیسی می گوید که چه بر سر علما آوردید! آیا واقعا این فرد مورد اشاره از علماست!؟
طالبی تحریف روحانی خلایق تحمیق سلامتی آویزان شجریان دیگران برنمی‌دارند روزهای ابوالقاسم سخنانش کارگردان اشاره تقطیع متاسفانه سخنان