برگزیده ها
مازندمجلس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت راست نمی‌گوید؛ دریاچه ارومیه رو به مرگ است، گفت: امروز ۲۴ اردیبهشت ۹۶ نسبت به ۲۴ اردیبهشت سال ۹۵ به اندازه ۱۵ سانتی‌متر کاهش داشته است.

به گزارش تسنیم، نادر قاضی‌پور امشب در برنامه انتخاباتی دانشگاه ارومیه با اشاره به نقش جوانان در آینده ایران اسلامی اظهار داشت: در سال‌های آینده نه از من نماینده مجلس و نه از مسئولین فعلی چیزی باقی نمی‌ماند و باید سال‌های پیری خود را در پارک‌ها سپری کنیم اما این شما جوانان هستید که باید آینده ایران اسلامی را بسازید.

وی با برشمردن ویژگی‌های یک نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: یک نماینده باید به منافع کشورش فکر کند و شرق‌زده یا غرب زده نباشد چرا که ما در چند سال اخیر اگر دولت متمایل به غرب بود مجلس هم به شرق و روسیه تمایل داشت و در زمانی که مجلس قصد تصویب وام از روسیه را داشت من اعتراض کردم.

وی با انتقاد از ستاد احیاء دریاچه ارومیه تصریح کرد: این ستاد، ستاد مرگ دریاچه ارومیه است و اگر مقایسه کنید امروز 24 اردیبهشت 96 نسبت به 24 اردیبهشت سال 95 به اندازه 15 سانتی‌متر کاهش داشته است.

قاضی‌پور گفت: در آذربایجان‌غربی سه هزار چاه آب را پلمب کردند حال آنکه امرار معاش مردم استان با کشاورزی و دامداری است و جلوی ساخت دو سد نازلو و باراندوز را گرفتند حال آنکه اگر آن‌دو بودند  این همه خسارت به کشاورزان وارد نمی‌شد.

وی در پاسخ به سئوال تسنیم درباره نقش و عملکرد دولت در کند شدن رشد علمی کشور اظهار داشت: در دوسال اخیر رشد علمی کشور متوقف شده و حتی عربستان و ترکیه از ایران پیشی گرفته‌اند و دلیل آن ‌هم سیاسی کاری در وزارت علوم است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با دعوت مردم برای شرکت در انتخابات بیان کرد: مهمتر از همه اصل شرکت در انتخابات است و هرکس باید به آن کسی که در دلش است رای بدهد و در مرحله بعد شناخت و انتخاب اصلح است.

وی با انتقاد از نفاق مسئولان تصریح کرد: فردی که تا دیروز رئیس ستاد احمدی‌نژاد بود هم‌اکنون سفیر این دولت می‌شود و یا در ماجرای استیضاح وزیر 80 نفر از نمایندگان امضاء کردند اما در نهایت حدود 20 نفر باقی ماندند چرا که عده ای خون کشته‌شدگان را به کلید فروختند، به سوییچ فروختند و به مسافرت خارجی فروختند.

قاضی‌پور با تمجید از برنامه رئیسی افزود: به این دلیل می‌گوییم به روحانی رای ندهید تا همه بدانند که اگر انتخاب شوند و کار نکنند در دور بعدی رای نمی‌آورند و حتی اگر آقای رئیسی و یا قالیباف هم انتخاب شود اما عملکرد مناسبی نداشته باشد در نوبت بعدی به وی رای نمی‌دهیم اما آنچه که مشخص است جناب رئیسی تا به این لحظه و تا به این روز فرد پاکدست و خوش‌اخلاقی بوده‌اند.
ارومیه اسلامی نماینده اردیبهشت دریاچه شورای فروختند رئیسی آینده قاضی‌پور روسیه انتقاد انتخابات افزود عملکرد تصریح برنامه سانتی‌متر اندازه امروز تسنیم نمی‌گوید؛ اظهار جوانان سال‌های