برگزیده ها

مازندمجلس: بادامچیان در پاسخ به این سوال که آیا میرسلیم به نفع حجت الاسلام والمسلمین رئیسی کناره گیری می‌کند یا نه؟ گفت: نظر جمع این است که اگر هر سه نفر بمانند شانس رفتن به دور دوم بالاتر است لذا هر سه عزیز می‌مانند تا در آینده جمع به چه نتیجه‌ای برسد.

مازندمجلس: اسدالله بادامچیان یکشنبه شب طی دیدار مردمی در مسجد خاتم الانبیاء پردیسان قم، با بیان اینکه میان انقلاب، شورش، قیام، نهضت و کودتا وجود دارد، گفت: انقلاب اتفاقی سریع، کوتاه و فشرده نیست؛ بلکه حرکتی طولانی مدت است که به دو بخش قبل از پیروزی و بعد از پیروزی انقلاب تقسیم می شود که هر کدام دارای بخش هایی می باشد.

نائب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دیدار با امام خمینی(ره) در سال 41 ادامه داد: امام(ره) در آن دیدار فرمودند برای به نتیجه رسیدن سه نکته لازم است حرکت را ایمانی، مردمی و با برنامه پیش ببرید، امام(ره) در دیدار دیگری در سال 42 به ما فرمودند انقلاب ما سه مرحله دارد؛ مرحله اول اینکه ایران را اسلامی کنیم که 20 سال زمان می‌برد، مرحله دوم اینکه کشورهای اسلامی را اسلامی کنیم و مرحله سوم جهان را با اسلام آشنا کنیم؛ آنگاه محضر مولایمان صاحب الزمان عرض کنیم عجل علی ظهورک.

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی 16.5 سال زمان برد، جنبش های اسلامی در منطقه ادامه دارد و دنیا دارد با اسلام آشنا می‌شود تا آنجا که باعث نگرانی غرب شده است؛ امروز استکبار از انقلاب ما می ترسد.

بادامچیان با بیان اینکه مردمی بودن رمز موفقیت هر انقلاب و ابقای آن است، افزود: امام خمینی (ره) حرکت را مردمی آغاز کرد و با روش امامت به صحنه آمد و مردم را بیدار کرد؛ و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام را مردم سالارانه اداره کرد.

وی اضافه کرد: حرکت اصیل انقلاب اسلامی برای رسیدن به حکومت عدل گام برمی‌دارد و در آن انسان عافیت طلب، مقام طلب و سست عنصر جا ندارد، عمار و یاسر و سمیه و مقداد می‌خواهد و در این حرکت جای یک لحظه سازش و عقب نشینی نیست.

نائب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم سالاری یعنی کشور متعلق به 80 میلیون است که خودشان باید آنرا اداره کنند و به این شکل نظام مردمی می‌ماند، لذا ولی امر می‌فرمایند حتی اگر مرا و نظام را قبول ندارید باز بروید و در انتخابات شرکت کنید، چون می‌خواهند حقوق همه را بدهند و حقی از کسی ضایع نشود؛ و این همان رمز باقی ماندن انقلاب است.

بادامچیان با تاکید بر اینکه انتخاب آزاد مردمی، انقلاب را نگه می‌دارد، عنوان کرد: در نظام اسلامی انتخابات یعنی برگزیدن یک مسئول لذا ما باید صالحان را انتخاب کنیم، کسی که بتواند از عهده این امانت الهی برآید؛ خداوند متعال در قرآن کریم امر کرده که امانت را به اهلش بسپارید بنابراین باید ببنیم که صالح کیست و از میان صالحان به اصلح رای دهیم و برای شناخت اصلح به سابقه افراد، جناح، گروه، حامیان و معرفان اعتماد کنیم.

انقلاب اسلامی مردمی اینکه بادامچیان دیدار مرحله پیروزی موتلفه انتخابات اداره امانت اسلام صالحان خمینی شورای مرکزی ادامه فرمودند