برگزیده ها
مازندمجلس: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «وظیفه مردم دخالت در سیاست‌های کشور و تعیین سرنوشت خود است» گفت: رمز پیروزی انقلاب این بود که ملت در تعیین سرنوشت خود دخالت کردند و آن را یک تکلیف شرعی دانستند.

علی مطهری شامگاه یکشنبه ٢۴ اردیبهشت در حسینیه سالار شهیدان ملایر، با اشاره به اینکه شرایط امروز ما مانند شرایط دوران پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: نباید فکر کنیم که حضور ما در انتخابات تاثیری ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظام ما نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: جمهوری ما حکایت از مردمی بودن آن دارد، آنچه که حافظ مردمی بودن جمهوری اسلامی ماست حاکمیت است که در انتخابات‌ تجلی می یابد.

مطهری نقش کلیدی حضور حداکثری مردم در انتخابات را در توسعه اقتصاد، سیاست و امنیت برشمرد و ادامه داد: انتخابات، مظهر دموکراسی و مردم ‌سالاری است.

وی گفت: حضور و مشارکت تمام گرایش‌ها و عقاید در عرصه انتخابات و رقابت سیاسی سبب رشد اجتماعی مردم می‌شود، از سوی دیگر مردم باید در انتخاب آزاد باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه با اجبار نمی‌توان مانع رشد فکری و اجتماعی مردم شد، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران افراد خیرخواه، مخالف جاه و مقام و کسانی که شعارهای حقیقی و واقعی سرمی‌دهند، را تشخیص داده که این امر گواه رشد اجتماعی، بلوغ فکری و بصیرت مردم است.

مطهری با بیان اینکه تمامی کسانی که برای کاندیداتوری ریاست جمهوری وارد عرصه رقابت شده و تایید صلاحیت شده‌اند، اصلح هستند، تصریح کرد: باید کسی را انتخاب کرد که آرمان‌هایشان در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه روحانی در شرایط سختی که کشور دچار نابسامانی‌ بود دولت را تحویل گرفت، افزود: دولت تدبیر و امید در مسیر درست حرکت کرد که خودش نعمت بزرگی است، البته نقایصی هم وجود دارد.

مطهری با بیان اینکه نباید همه چیز را در مباحث اقتصادی و مالی و معیشت مردم خلاصه کنیم، ادامه داد: بسیاری از مسائل چون اخلاق و آزادی‌ نیز مهم است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه این دولت را به مصلحت کشور دانست و گفت: شاید اگر افراد دیگری سر کار بیایند ناخواسته کشور را به سمتی ببرند که به مصلحت و نفع کشور نباشد.

در ادامه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: مردم ملایر در همه انتخابات ها با شور و شوق حضور پیدا کرده و سرنوشت خود را رقم می زنند و از آنجا که مردمی آگاه و عالم هستند انتخابشان انتخاب درستی بوده است.

محمد کاظمی در معرفی ملایر عنوان کرد: این شهرستان به تازگی به عنوان پایتخت مبل و منبت ایران زمین ثبت شد هنرمندان بسیاری در بخش مبل و منبت این شهرستان مشغول بکار هستند، همچنین بخش قابل توجهی از کشاورزان ما در تاکستان های انگور فعالیت می کنند و به زودی ملایر به عنوان شهر جهانی انگور به ثبت خواهد رسید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: دولت روحانی موفق شد ثبات و انضباط مالی را در کشور حاکم کرده و در مقابل تفکر رقیب ما که به حقوق شهرندی توجه نمی کند به حقوق شهروندی توجه ویژه داشته باشد.

وی افزود: دولت اصلاحات کشور را با تورم 12 درصد و رشد اقتصادی 6.6 درصد تحویل دولت بعد داد اما دولت احمدی نژاد تورم 46 درصد و رشد اقتصادی منفی 6.8 درصد، خزانه خالی و البته بار سنگین بدهی دولت به بانک ها، اختلاس های کلان 8 هزار میلیاردی و ... را به دولت یازدهم تحویل  داد.

کاظمی اظهار کرد: ملت ما این ناملایمات را فراموش نمی کند و مردم بر اساس تعهد، آگاهی، شعور و بینش خود در 29 اردیبهشت ماه پای صندوق های رأی می روند.
اسلامی اینکه ملایر انتخابات مطهری نماینده جمهوری ادامه شورای عنوان شرایط اشاره اقتصادی تهران مردمی اجتماعی اظهار تحویل افزود افراد امروز سرنوشت کسانی انقلاب بسیاری پیروزی البته مصلحت کاظمی انگور شهرستان خیرخواه دیگری روحانی سرمی‌دهند تشخیص دخالت تعیین واقعی شعارهای ریاست اردیبهشت رقابت نباید