برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس ستاد انتخاباتی مصطفی میرسلیم در استان هرمزگان گفت: میرسلیم نیامده تا کنار برود و تصمیمی به کنار رفتن ندارد و امیدوارم آرای مردم به سمت وی باشد که پس از اتمام مناظره شاهد این مدعا هستیم که محبوبیت مرسلیم افزایش‌ یافته است.

مازندمجلس: ‌ابراهیم معتمدی ، ‌افزود: انتخابات امری واجب و مردم‌سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران را ثابت می‌کند.
 
وی با بیان اینکه ایران اسلامی به عنوان یک کشور متکی به آرای مردم باید باافتخار انتخابات پیشرو رو برگزار کند، تصریح کرد: برگزاری انتخابات در 38 سال گذشته از انقلاب اسلامی نشان‌دهنده مردم محور بودن کشورمان بوده است، درحالی‌که در کشورهای منطقه مردم نقشی در اداره کشور ندارند.
 
دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان هرمزگان با اشاره به اینکه این حزب به‌فرمان امام خمینی(ره) تشکیل‌ شده و از همان آغاز در راه تحقق سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی گام برداشته است، اضافه کرد: حزب موتلفه اسلامی حزبی اسلام‌گرا و ولایتمدار بوده و تابع امر ولایت‌فقیه است و در اسناد حزبی نوشته‌ شده است که اگر روزی این حزب از بین برود تمامی اموال و تشکیلاتش در اختیار ولی‌فقیه قرار می‌گیرد.
 
معتمدی با بیان اینکه در این دوره تصمیم شورای مرکزی حزب موتلفه بر این بود که فردی را از درون حزب به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: از بین افراد شایسته این مسئولیت آقای میرسلیم را برگزیدیم، زیرا ولی را فردی شایسته می‌دانستیم و برای آن دلایل متعددی همچون اخلاقیات، دانش و تجربه توان محاسباتی‌اش در کنار پشتکار فوق‌العاده این فرد وجود داشت.
 
رئیس ستاد انتخاباتی مصطفی میرسلیم در استان هرمزگان با اشاره به اینکه به دنبال تخریب و حذف سایر نامزدهای انتخاباتی نیستیم، افزود: اگر سایر نامزدها نمره 18 بگیرند، به میرسلیم نمره 19 یا 20 می‌دهم زیرا رفتار وی در مناظرات تلویزیونی از سایر نامزدها شاخص‌تر و نشان داد توانایی بیشتری در اجرای برنامه‌هایش دارد.
 
وی با بیان اینکه تبلیغات‌مان در سطح استان از مدتی پیش آغاز شده بود، اضافه کرد: در این راه پیشرفت‌هایی در شناساندن میرسلیم به مردم استان هرمزگان داشته‌ایم و حتی به دلیل حضور موفق وی در عرصه مناظره ستادهای مردمی نیز خود به خودجوش تشکیل‌ شده است و هر روز بر این پشتیبانی افزوده می‌شود.
 
معتمدی با اشاره به اینکه اعتماد به میرسلیم به‌واسطه تحصیلات، تجربه در امور اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی می‌تواند برای کشور مفید واضع شود، اظهار کرد: شاخص‌ترین برنامه میرسلیم توجه به دهک‌های پایین جامعه و قشر محروم است تا بار دیگر آرامش به جامعه بازگردد.
 
رئیس ستاد انتخاباتی مصطفی میرسلیم در استان هرمزگان با بیان اینکه این نامزد انتخاباتی نگاه ویژه‌ای به استان هرمزگان دارد، ادامه داد: وی از هرمزگان به عنوان دروازه اقتصادی کشور که می‌تواند نه‌تنها موجب اشتغال مردم هرمزگان بلکه سراسر ایران را برطرف کند، یاد می‌کند و برای آن برنامه‌های وسیعی دارد.
 
دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان هرمزگان با اشاره به اینکه حزب موتلفه در امور و فعالیت‌هایش افول نکرده است، اظهار کرد: این حزب در این سال‌ها چه در انتخابات ریاست جمهوری، چه مجلس و چه شوراهای اسلامی شهر و روستا با برنامه ورود کرده است و توانسته از طریق فعالیت‌های حزبی اهدافش را پیش ببرد.
 
 وی در پایان حزب موتلفه را حزب دولت ساز ندانست و عنوان کرد: دولت‌ها روی کار می‌آیند و سپس به یاد حزب می‌افتند اما حزب موتلفه به معنای واقعی کار حزبی پیش می‌رود و اهدافش عملی شدن برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است و امیدوارم روزی انتخابات با تشکیلات احزاب پیش رود تا در ادامه نامزد انتخاب‌شده پاسخگوی حزب باشد و بتواند مطالبات را پاسخگو باشد.
 
معتمدی در پایان با اشاره به‌احتمال سفر این نامزد انتخاباتی به استان هرمزگان، گفت: میرسلیم نیامده تا کنار برود و تصمیمی به کنار رفتن ندارد و امیدوارم آرای مردم به سمت وی باشد که پس از اتمام مناظره شاهد این مدعا هستیم که محبوبیت مرسلیم افزایش‌ یافته است.
هرمزگان میرسلیم اسلامی استان اینکه موتلفه انتخابات انتخاباتی اشاره جمهوری نامزد عنوان  معتمدی برنامه اظهار می‌تواند جامعه امیدوارم اهدافش برنامه‌های پایان اقتصادی ادامه ریاست اضافه تشکیل‌  دبیر می‌کند شایسته تجربه نامزدها مصطفی  رئیس مناظره