برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - انتخاب نوشت: حجت‎‎الاسلام علم‌الهدی ضمن حمایت از سیدابراهیم رئیسی گفت: ایشان سی سال است که داماد من است، مسئولیت خطیر قضایی داشته که حفظ دین در آن سخت است و من خیلی راحت پشت سرش نماز میخوانم.

مازندمجلس:حجت الاسلام سید احمد علم الهدی، پیش از ظهر امروز در همایش بصیرت افزایی طلاب و روحانیون مشهد، در مدرسه علمیه عالی نواب با تاکید بر ضرورت انقلابی ماندن حوزه های علمیه و تربیت طلاب انقلابی، گفت: امروز صیانت از انقلاب وظیفه مهم طلاب و روحانیون است و باید نسبت به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب به اذعان غربی ها در حال پیش روی است و دشمن هر روز ضعیف تر می شود، یادآور شد: تعامل با آمریکا و رژیم صهیونیستی با وجود مستضعفانی مانند یمن، سوریه و... همه دعوای ما با جریان های سکولار و لائیک نیست، بلکه بر سر گفتمان است و می گوئیم باید اسلام و دین حاکم بر جهان شود نه استکبار؛ در واقع باید با این گفتمان و حاکمیت دین به گونه ای عمل کنیم که در نهایت پرچم انقلاب به دست صاحب الزمان(عج) برسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه برخی می گویند به ملت مظلوم سوریه، فلسطین، یمن، عراق و ... کاری نداشته باشیم،، تصریح کرد: اگر دست از حرکت برداریم، انقلاب راکد و به سقوط می رسد و این امر به معنای حاکمیت استکبار و برداشته شدن اندیشه مهدویت از ذهن هاست.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به امضای سند 2030 و ورود مقام معظم رهبری به این مسئله، گفت: نباید میدان را خالی کنیم، بلکه باید این مسیر اصلی را ادامه داد تا به انقلاب حضرت مهدی(عج) برسیم.

وی ضمن رد عدم حمایت خود از رئیسی گفت: برخی این شبهه را انداخته اند که من موافق کاندیداتوری ایشان نبوده ام و برای همین هیچ نمی گویم. می گویند اگر این آقا که جز اهل بیت من است و من حمایتش نکرده ایم، حتما مشکلی وجود دارد. این شبهه ای است که در بین مقدسین بوجود آمده است.

علم الهدی با اشاره به سوابق رئیسی گفت: ایشان سی سال است که داماد من است و مسئولیت های خطیر قضایی داشته که حفظ دین در ان سخت است. سی سال است که ایشان را می شناسم، ایشان فردی متشرع و متشخص است و من خیلی راحت پشت سرش نماز میخوانم.

وی افزود: امام هر جا بحرانی وجود داشت، ایشان را برای مدیریت بحران می فرستاد.

علم الهدی در پایان گفت: الان هم که این حرف را زده ام، به خاطر این شبهه ای بود که بوجود آمده است. من احساس تکلیف کرده ام که در محضر علما این شهادت را بدهم.

27212

 

انقلاب اشاره الهدی رئیسی گفتمان سوریه حاکمیت پایان روحانی بوجود رهبری گویند مسئله امروز میدان نباید روحانیون علمیه حمایت انقلابی اینکه