برگزیده ها
مازندمجلس: «رمضان عبدالله شلح» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تصریح کرد: ما اسرائیل را به رسمیت نشناخته و بر سر ذره ای از خاک قدس اشغالی با آن معامله نخواهیم کرد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه لبنانی العهد، «رمضان عبدالله شلح» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تصریح کرد: ترامپ در جریان سفر خود به عربستان سعودی، از اینکه اعراب، فلسطین و قدس اشغالی را فراموش کرده اند، غافلگیر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، وی ادامه داد: امیدواریم که کشورهای عربی از تکیه کردن به ایالات متحده آمریکا و حساب کردن روی آن دست بکشند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی همچنین اظهار داشت: مهمترین اولویت های ما فراهم آوردن ابزار تداوم مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و شکستن محاصره غزه است.

وی همچنین بر لزوم تلاش برای فعال سازی انتفاضه مردمی علیه صهیونیستها در دفاع از سرزمین های اشغالی و مسجدالاقصی تأکید کرد.

شلح با تأکید بر حمایت گسترده نیروهای مقاومت مردمی از اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی گفت: صبر و مقاومت شما در برابر صهیونیستها آزادی را برای شما به ارمغان می آورد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی همچنین اظهار داشت: ما سلاح خود را روی زمین نمی گذاریم. اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم. با اسرائیل بر سر حتی ذره ای از خاک قدس اشغالی معامله نمی کنیم.
اشغالی اسلامی دبیرکل اسرائیل رمضان عبدالله مقاومت همچنین رسمیت فلسطین صهیونیستها تأکید برابر مردمی اظهار صهیونیستی تصریح محاصره شکستن اولویت سخنانی معامله گزارش