برگزیده ها

مازندمجلس: رییس‌جمهور گفت: به روستاها نروید و به مردم دروغ بگویید. با اتوبوس مردم را جمع نکنید. در پادگان به آنها نهار ندهید. ایران همین سه چهار روز نیست.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جمع هزاران نفر از هواداران خود در مجموعه ورزشی انقلاب گفت: مردم عزیز استان غیور زنجان! پایتخت شور و شعور حسینی! سرزمین غواصان دریا دل! سرزمین شهریاری‌ها! زنجان شجاع و غیور و تصمیم‌ساز برای ۲۹ اردیبهشت! درود و سلامم بر جوانان و زنان و مردان و کارگران و کشاورزان و فرهنگیان و هنرمندان و ورزشکاران زنجان عزیز.
 
اهم سخنان روحانی در زنجان را ادامه می‌خوانید:

* مردم عزیز استان غیور زنجان! پایتخت شور و شعور حسینی! سرزمین غواصان دریا دل! سرزمین شهریاری‌ها! زنجان شجاع و غیور و تصمیم‌ساز برای ۲۹ اردیبهشت! درود و سلامم بر جوانان و زنان و مردان و کارگران و کشاورزان و فرهنگیان و هنرمندان و ورزشکاران زنجان عزیز.
 
*در روز جمعه باید میان دو راه، یکی را انتخاب کنیم. یا به سمت قله برویم و پرچم ایران را به اهتزار درآوریم یا خدای ناکرده به سمت دره برویم و عزت خود را از دست بدهیم. کدام را انتخاب می‌کنید؟

* به جوانان باید اعتماد کنیم. به روستاها نروید و به مردم دروغ بگویید. با اتوبوس مردم را جمع نکنید. در پادگان به آنها نهار ندهید. ایران همین سه چهار روز نیست. اخلاق و صداقت کجا رفت؟ مگر رهبر انقلاب نفرمود مر قانون. قانون کجا رفت. مگر رهبر انقلاب نفرمود حق الناس. حق الناس کجا رفت؟

*صداوسیمایی که کارمندان زحمتکشی دارد گرفتار یک باند سیاسی شده است. من نمی‌خواهم از شورای نگهبان درخواست کنم که نظارت کند. جوانان شما نظارت کنید.

*چرا به معلمان توهین می‌کنید. شما به دروغ می‌گوید ضد عفت و حجاب به بچه‌ها درس می‌دهند. شرم و خجالت کجا رفت؟ چرا در روستاها به روستاییان شریف ما می‌گویید به روحانی رای ندهید چون یارانه شما قطع می‌شود. چرا دروغ می‌گویید.

*ما چهار سال قبل تصمیم گرفتیم که به جهانیان بگوییم مردم ایران، مردم خشونت و افراط نیستند.

*نمی‌خواهیم پتروشیمی زنجان از سال ۸۵ نیمه تمام بماند بلکه منابع مالی این طرح را تامین کردیم. ما کشاورزی مدرن را در زنجان ادامه خواهیم داد. ما ۱۰ هزار هکتار آبیاری مدرن و ۱۱ هزار هکتار دیگر داشتیم.

* آیا وضع بهداشت و درمان مردم بهتر نشده است؟ آیا همه مردم ایران زیر پوشش بیمه درمانی قرار نگرفته‌اند؟ افتخار ما این است که کشورمان اسلامی و حسینی است.

*هشت سال کشور در دست شما بود و مدیران آن زمان در ستاد شما هستند. چقدر شغل ایجاد کردید. در آن هشت سال اشتغال ۸۵۰ هزار زنان را از بین بردید و صد هزار اشتغال خالص نداشتید. ما به دنبال اشتغال هستیم. برجام را برای اشتغال و سرمایه‌گذاری و فضای آرام و محیط زیست رفتیم.
 

زنجان جوانان روحانی سرزمین انقلاب اشتغال حسینی ندهید روستاها ادامه برویم نفرمود الناس می‌گویید ورزشکاران نظارت هکتار قانون کارگران غواصان شهریاری‌ها پایتخت استان خجالت تصمیم‌ساز اردیبهشت فرهنگیان کشاورزان مردان سلامم هنرمندان