برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- پروژه احداث زیرگذر و تونل ضربعلی زاده تا پایان خردادماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

مازندمجلس: زیرگذر به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سید مهدی پورهاشمی مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات اجرایی پروژه زیرگذر و تونل ضربعلی زاده، از اتمام عملیات لاینینگ نهایی در بخش تونلی این پروژه راهگشای ترافیکی خبر داد و گفت: زیرگذر و تونل ضربعلی زاده تا پایان خردادماه امسال تحویل شهروندان خواهد شد. 
به گفته مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، اجرای مراحل نهایی زیرسازی در رمپ‌های ورودی و خروجی پروژه، تکمیل شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و همچنین تکمیل عملیات بتن ریزی در دیواره رمپ ها، بخشی از اقداماتی است که طبق برنامه زمان بندی در پروژه احداث زیرگذر و تونل ضربعلی زاده ادامه دارد.
گفتنی است، زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده پروژه‌ای به موازات بزرگراه بعثت در محدوده خیابان شهید رجایی جنوبی (حدفاصل خیابان شهید مداح و خیابان ضربعلی‌زاده) است. بهره‌برداری از این معبر ۳۵۰ متری سبب بهبود دسترسی محلات موجود در پهنه‌های شرق و غرب خطوط راه‌آهن شده و در نتیجه ارتباط بین محلات نازی‌آباد و خزانه که تاکنون از طریق بزرگراه بعثت انجام می‌شد، تسهیل خواهد شد. بخش تونلی این پروژه همانند تونل‌های نیایش، امیرکبیر و شهدای غزه به صورت آب‌بند کامل ساخته شده است.
 
پروژه زیرگذر تونلی ضربعلی خیابان عملیات محلات ضربعلی‌زاده بزرگراه نهایی تکمیل تهران خردادماه امسال طرح‌های مهندسی عمران