برگزیده ها
ابلاغ آیین نامه تسهیلات دانشجویان شاهد رشته‌های غیر پزشکی دانشگاه آزاد

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه به کلیه واحدهای دانشگاهی، شیوه نامه تسهیلات آموزشی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر رشته‌های تحصیلی غیر پزشکی آن دانشگاه را ابلاغ کرد.

مازندمجلس:  به گزارش گروه جامعه خرگزاری میزان، بر اساس اطلاعیه اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و با توجه به ابلاغ آیین نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دوره‌های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری تخصصی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه به کلیه واحدهای دانشگاهی، شیوه نامه تسهیلات آموزشی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر رشته‌های تحصیلی غیر پزشکی آن دانشگاه را ابلاغ کرد.
در این اطلاعیه آمده است: مفاد این شیوه نامه برای کلیه دانشجویان شاهد و ایثارگر در حال تحصیل در دوره‌های تحصیلی از کاردانی تا دکتری تخصصی (Ph.D) دانشگاه آزاد اسلامی تنظیم شده و در آن جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، آزادگان، همسر و فرزند (شهید، آزاده، جانباز ۲۵ درصد و بالاتر) و جانباز با حداقل ۱۵ درصد جانبازی و سه ماه سابقه حضور در جبهه مشمولین بهره مندی از تسهیلات آموزشی اعلام شده اند.
لازم به ذکر است این بخشنامه از تاریخ صدور (۲۰ / ۲ / ۹۶) در کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی لازم الاجرا بوده و تمامی دانشجویان شاهد و ایثارگر در حال تحصیل که مشمول آن می‌باشند، می‌توانند از مزایای آن برخوردار شوند.
دانشگاه دانشجویان تسهیلات ایثارگر آموزشی ابلاغ اسلامی بخشنامه تحصیل جانباز بالاتر تخصصی تحصیلی واحدهای دوره‌های اطلاعیه پزشکی رشته‌های بنیاد ایثارگران کارشناسی کاردانی دکتری