برگزیده ها
فیلم حمایت سیدحسن خمینی از روحانی منتشر شد/به او اعتماد کنید/گمان مبر که به پایان رسید دور مغان

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - حجت الاسلام سید حسن خمینی گفت: همه ما برای یک بار دیگر به دولت آقای روحانی اعتماد کنیم. کارهایی را انجام داده‌اند و تا میانه راه آمده‌اند و بسیار مناسب است که اعتماد کنیم تا بتوانند به نتیجه مدنظرشان در کارهایشان برسند.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام سید حسن خمینی در پیامی تصویری بابیان اینکه روز سرنوشت ساز انتخابات را پیش رو داریم، گفت: همه با هم امیدواریم کهدر این روز سرنوشت سال ها و بلکه دهه های آینده کشورمان را رقم بزنیم. همه همهمردم اعم از جوانان، زنان و مردان می تواند یک اتفاق مبارک را برای جامعه ما رقمبزند.

او ادامه داد: حضور همه پای صندوق های رای ضرورتدارد. همه باید احساس کنیم که یک اتفاق بزرگی را پیش رو داریم که سرنوشت همه ما رارقم خواهد زد. ما باید نسبت به این مساله با حساسیت برخورد کنیم و دوستان وخانواده را تشویق کنیم که در این امر مهم شرکت کنند.

یادگار امام گفت: احساس می کنم با ارادتی که بههمه نامزدها دارم، جا دارد که همه ما برای یک بار دیگر به دولت آقای روحانی اعتمادکنیم. کارهایی را انجام داده اند و تا میانه راه آمده اند و بسیار مناسب است کهاعتماد کنیم تا بتوانند به نتیجه مدنظرشان در کارهایشان برسند.

کارشناسان مختلف درحوزه های مختلف شهادت دادند که دولت در برنامه هایش توفیقاتی داشته است و برنامههای قابل قبولی برای آینده دارد. اقتصاددانانان بزرگی به عملیاتی بودنی برنامه های دولتشهادت داده اند و این می تواند یکی بخشی را در جان و روح ما مستحکم کند که نسبت بهدولت اعتماد مجددی داشته باشیم و با رای به آقای روحانی بتوانیم آینده کشور راهمراه هم رقم بزنیم

او ادامه داد: انتخابات یک نوع رقابت است ورقابت خواسته و ناخواسته بداخلاقی هایی با خود به همراه دارد که ضائقه همه ما راتلخ کرده است. روز شنبه از این بداخلاقی ها عبور کنیم و نسبت به آینده جامعهخودمان و فردای کشورمان و سعادت فرزندانمان و بهروزی این کشور بیشتر بیندیشیم. منمطمئنم که با حضور همه مردم ایرانی آباد، شاد و معنوی تر، مردمانی با زندگی بهتر وجامعه ای با طراوت تر خواهیم داشت.

گمان مبر که به پایان رسید دور مغان/ هزار بادهناخورده در رگ تاک است

29219 

 

 

آینده سرنوشت روحانی احساس ادامه بزرگی مختلف برنامه اتفاق بداخلاقی کشورمان پایان اعتماد انتخابات داریم بزنیم خمینی تواند