برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > دولت - ایلنا نوشت: دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: دولت دوازدهم برای شکستن حلقه تحریم حمایت حداکثری مردم را نیاز دارد.

مازندمجلس: محمدباقر نوبخت در همایش بزرگ انسجام ملی اقوام و طوایف حامی حسن روحانی گفت: من امروز به خانه خودم در حزب آمدم. آرزو می‌کنم انشالله در هفته آینده فرصتی برای شکرگذاری برای پیروزی داشته باشیم. یک تفاوت دیگر این جمع با همه گردهمایی‌های دیگر است که روحانی نامزد انتخاباتی این حزب است. حزب اعتدال و توسعه از سال ۹۲ کاندیدای مورد حمایت خود را روحانی را معرفی کرد که در سال ۹۲ با استقبال سایر احزاب مخصوص احزاب جبهه اصلاحات مواجه شد.

او اضافه کرد: این افتخاری است که خواهران و برادران اصلاح طلب بر سر پیمان تا سال ۱۴۰۰ خواهند ماند. امروز ائتلافی از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل تشکیل شده تا ایران را به جایگاه رفیع خود برسانیم.

سخنگوی دولت با انتقاد از عملکرد صداوسیما گفت:‌ در نشست خبری از بدنه زحمت کش سازمان صدا سیما تقدیر کردم اما صداوسیما برخلاف مصالح ملی کار می‌کند اما چه باید کرد؟ سازمان صداوسیما فراقوه‌ای است. ما برای اصلاحات در همه عرصه‌ها که رییس‌جمهور آن جا نقش دارد، احتیاج به رای بالا داریم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اضافه کرد: ما با یک حضور گسترده قدرت ملی خود را نشان داده و دولت قدرتمند تشکیل می‌دهیم. این دولت همانطور که با اتکا به آرای شما و با مردان دیپلمات، حق شما را استیفا کرد، برای ادامه راه و در دولت دوازدهم برای شکستن حلقه تحریم حمایت حداکثری شما را نیاز دارد.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر اینکه با آموزه‌های رهبری و تشکیل یک دولت حداکثری سایر تحریم‌ها را خواهیم شکست، گفت: امروز این جمع فقط اقوام نیست امروز این جمع ملت ایران است. بدون تردید با دستانی که برای دعا به سمت خدا دراز است امیدوارم روز جمعه با یک انسجام قوی، دولت دوازدهم و دولت اعتدال را آغاز کنیم.

29212

صداوسیما امروز تشکیل روحانی اعتدال اصلاحات احزاب اضافه می‌کند حداکثری دوازدهم حمایت توسعه اقوام انسجام احتیاج نوبخت مصالح داریم