برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم در حل برخی از مشکلات اقتصادی کشور توانست به خوبی و با موفقیت عمل کند.

مازندمجلس: حمیده زرآبادی سه شنبه شب درهمایش بانوان و حامیان مردمی حسن روحانی در شهرستان چالوس افزود: تورم 40 درصدی به که متاثر از سیاستگذاری غلط دولت گذشته بود، در دولت تدبیرو امید به کمتر از 10 درصد کاهش یافت که از دستاوردهای مهم این دولت است.

وی اظهار داشت : اگرچه هنوز در حوزه معیشتی و اشتغال این دولت نتوانست به نقطه مطلوبی دست یابد اما برای تحقق مهم تلاش می کند.

عضو فراکسیون امید و شورای عالی اصلاح طلبان کشور گفت: اینکه برخی از جریان های مخالف دولت نوید می دهند که یارانه ها را افزایش می دهند، نتیجه اعمال چنین سیاستی، جز تورم چیز دیگری نخواهد بود.

زرآبادی، توافق هسته ای و در پی آن رفع برخی از تحریم ها را از دیگر دستاوردهای این دولت معرفی کرد و گفت: امروز حدود 85 درصد اقتصاد دنیا در اختیار قدرت هایی است که این دولت توانست با آن ها در توافق هسته ای مذاکره کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بسترسازی برای مشارکت سیاسی زنان و توجه به مساله فرهنگ و هنر را از دیگر اقداماتی دانست که در این دولت مورد توجه قرار گرفت.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان در 29 اردیبهشت ماه در کشور برگزار می شود
شورای اسلامی انتخابات توافق نماینده دستاوردهای زرآبادی