برگزیده ها
انتصاب مدیران کل دفتر صنایع معدنی فلزی و غیر فلزی وزارت صنعت، معدن وتجارت

مازندمجلس: تهران- ایرنا- وزیر صنعت، معدن وتجارت در احکام جداگانه ای « میکائیل عظیمی » را به سمت مدیر کل دفتر صنایع معدنی فلزی و « سیف الله امیری » را به سمت مدیرکل دفتر صنایع معدنی غیر فلزی منصوب کرد.

مازندمجلس: به گزارش ایرنا از شبکه اطلاع رسانی وزارتخانه مزبور،« محمدرضا نعمت زاده» در احکام خود آورده است، براساس پیشنهاد معاون امور معادن وصنایع معدنی وزارتخانه و با توجه به تعهد و تجارب در سمت جدید منصوب می شوید.
وزیر صنعت، معدن وتجارت در متن حکم مدیرکل دفتر صنایع معدنی فلزی تصریح کرده است: نظر به اهمیت بخش صنایع معدنی فلزی در اقتصاد کشور و جایگاه ویژه آن در اقتصاد مقاومتی، مقتضی است ضمن برنامه ریزی لازم برای رونق بخشیدن و حداکثر بهره برداری از صنایع موجود و آینده، حداکثر تلاش خود را در چارچوب ارتقای صنایع معدنی فلزی کشور معمول دارید.
همچنین همسو با ایفای وظایف اصلی دفتر صنایع معدنی فلزی، برای رشد کمی و کیفی تولیدات و محصولات صنعتی و صادرات آنها با ارزش افزوده، تلاش بیشتری مورد انتظار است.
نعمت زاده در متن حکم مدیر کل دفتر صنایع معدنی غیر فلزی نیز آورده است: نظر به اهمیت بخش صنایع معدنی غیر فلزی و جایگاه ویژه آن در اقتصاد مقاومتی ، مقتضی است ضمن برنامه ریزی لازم برای رونق تولید و صادرات و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در بخش، حداکثر تلاش خود را در چارچوب ارتقای صنایع معدنی غیر فلزی کشور به عمل آورید.
همچنین علاوه بر ایفای وظایف اصلی دفتر صنایع معدنی غیر فلزی، اهتمام ویژه در رشد کمی و کیفی تولیدات و ایجاد ارزش افزوده هرچه بیشتر در این چرخه مورد انتظار است.
براساس این گزارش، مدیران کل یاد شده قبلا سرپرست دفاتر مزبور بوده اند.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام** 1559 ** 1561 ** دریافت : حسین عضدی فسا** انتشار :مژگان توانا

صنایع معدنی اقتصاد نعمت زاده حداکثر همچنین موجود ایفای چارچوب ارتقای صادرات اقتصادی انتظار افزوده تولیدات وظایف مقتضی وزارتخانه مزبور ایرنا گزارش وتجارت آورده براساس مدیران مقاومتی جایگاه اهمیت برنامه