برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > نظامی - مهر نوشت: فرمانده هوانیروز ارتش از اختصاص ۲۱ بالگرد جهت اخذ آرای مردم در مناطق صعب‌العبور خبر داد.

مازندمجلس:امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگویی، در خصوص آمادگی هوانیروز برای کمک به برگزاری هر چه بهتر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: هوانیروز مثل گذشته جهت همکاری و تعامل در راستای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات آمادگی لازم را دارد.

وی افزود: هوانیروز ارتش در این رابطه نزدیک به ۲۱ بالگرد را برای شرکت در برگزاری ریاست جمهوری پیش بینی کرده است، که از این‌ها در جابه‌جایی صندوق‌ها برای اخذ آرای مردم در مناطق کوهستانی و صعب العبور استفاده می‌کند.

فرمانده هوانیروز با اشاره به حضور مستمر و همه ساله هوانیروز ارتش در جهت صیانت از آرای مردم در مناطق دوردست، گفت: یگان هوایی ارتش جمهوری اسلامی نیز امسال همچون سال‌های گذشته جهت خدمت رسانی به برگزاری انتخابات آمادگی کامل را دارد.

امیر قربانی با بیان اینکه پرسنل هوانیروز قهرمان به فرمایش مقام معظم رهبری در روز ۲۹ اردیبشهت در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد، گفت: هوانیروز در راستای تامین صندوق‌های رای در مناطق ماموریتی تلاش لازم را مبذول می‌دارد.

29212

هوانیروز مناطق انتخابات برگزاری جمهوری آمادگی گذشته راستای صندوق‌های صیانت ریاست فرمانده قربانی بالگرد