برگزیده ها

مازندمجلس: حسن روحانی در میان هوادارانش در مشهد و در آخرین روز از تبلیغات ریاست جمهوری به سخنرانی پرداخت.

مازندمجلس: حسن روحانی، رئیس جمهوری کشور در ورزشگاه تختی و در میان سیل عظیم حامیانش به سخنرانی پرداخت.

اهم این سخنان را بخوانید:

*سلام بر آن امام رئوفی که از همیشه غریب تر است...

* امروز روز سرنوشت ملت بزرگ ایران است، ما می خواهیم در روز جمعه بین فریب و صداقت یکی را انتخاب کنیم.وقتی در آمریکا این آقای جدید سر کار آمد، در اتاق فکر گفتند یک لبه گازانبر درست شد، لبه گازانبر بعدی اردیبهشت در ایران اشتباه کردید، ما در ایران گازانبر نداریم.

*چقدر راجع به هواپیما با شما صحبت کردم؟ بحث سر هواپیما نیست، بحث سر قول بین نماینده مردم و مردم است، قولی که ما به شما دادیم گفتند هواپیما کاغذی است، وقتی هواپیماها رسید یکی از دلواپسان نامه ای به من نوشت. نوشت شما رفتی دنبال هواپیما، ایرباس کافی بود، چرا باز رفتی بویینگ خریدی؟ امروز چهار فروند ATR هم به ایران رسید.

*شما می خواهید کشور را اداره کنید؟ اول بگویید مشهد را چطور اداره کردید؟ همه مشهد که دست شما بود، هنوز هم دست شماست شما با مردم و جوانها مشکل داشتید، چرا با فردوسی مشکل دارید؟ به مردم مشهد گفتید اگر هنر می خواهید، اگر دنبال مراسم هنری هستید، از مشهد بروید بیرون  حالا می خواهید ایران را بگیرید و به مردم بگویید از ایران بروند بیرون؟

* شعار مردم:
ما از مشهد نمیریم، مشهد رو پس می گیریم


*فکر می کنند اختیار کشور در اختیار آنهاست، اختیار کشور در اختیار ملت ایران است، همه مسئولان باید نوکر ملت ایران باشند، ما یک دولت داریم، یک رهبر داریم، یک قانون اساسی داریم، در هر شهر رهبر نمی خواهیم.

*در مذاکرات هسته ای در برابر قدرت ها به ما کمک نکردید، اشکالی ندارد. به ما تهمت زدید اشکالی ندارد. اما این مردانگی بود که شب مذاکره از طریق تلفن های ناشناس آقای ظریف و آقای عراقچی را تحت فشار قرار دهید؟ چرا از پشت خنجر زدید؟ چرا به ملت خنجر زدید؟

*شما این همه منابع مالی، همه نهادهای مشهد را گرفتید ،برای حاشیه نشین ها چه کردید؟

*من از سال 59 در کنار بسیج و سپاه بوده ام شما فكر مي كنيد روحاني مشكلي با سپاه عزيز يا بسيج عزيز داريد؟ من می خواهم تقاضایم از سپاه و بسیج را در حضور شما مطرح کنم آنها مسئول امنيت هستند اما هركس سر جاي خود و براي كار خود امام فرمود نیروهای نظامی و امنیتی در هیچ حزب و گروهی وارد نشوند و خود را از بازی های سیاسی دور نگه دارند ما فقط می خواهیم وصیت امام را اجرا کنید، مخلص شما هم هستیم


اختیار خواهید هواپیما زدید؟ خواهیم داریم دنبال گازانبر کردید؟ اشکالی ندارد بگویید گفتند مراسم گفتید هستید بروید روحانی اداره