برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با انتشار مجموعه توئیت‌هایی، میتینگ‌های انتخاباتی امروز مشهد را مورد ارزیابی قرار داد.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، حمید ابوطالبی در توئیتر نوشت:

مقایسه میتینگ های انتخاباتی امروز مشهد نشان می دهد فریاد سونامی-سونامی، آواز پیروزی نمی آورد؛ زیرا این مردم اند که همه چیز را تغییر خواهند داد.

امروز مشهد نشان داد بحران تندروی و ممنوعیت، برای رای مردم، سر در برابر"رپ " فرود می آورد و تسلیم آن می شود: از بهره گیری رپ زیرزمینی! تا مخالفت با قانون.

اما مومنینی که در برابر تناقض"رپ گرایی" در اندرون خود پاسخی ندارند، متحیر شده اند، بر ایمان خود می لرزند و در وجدان خویش اشک می ریزند، با دین چه کردید؟

امروز مشهد چیز دیگری هم نشان داد، آنکه نماد باور مردم به امام رئوف(ع)، امام رحمت(ع)، امام عدالت(ع)، امام امید(ع)، امام آزادگی(ع)، و امام صداقت(ع)است.

مشهد امروز خود را از زیر یوغ فشار و تحمیل بیرون کشید و سربلند و شاد به اعتدال و امید خوشامد گفت؛ مشهد امروز خود را نجات داد و ایران روز جمعه خود را نجات می دهد.

آخرین سخن انتخابات: روز جمعه ملت از این همه تزویر می گریزد؛ و به صداقت و اسلام راستین و ایران پر امید رای می دهند؛ ملت ایران می نویسد: رای ما روحانی.

23214

امروز صداقت برابر سونامی انتخاباتی