برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان از کشف مقادیری انواع کالای قاچاق از بار یک دستگاه تریلر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در اتوبان تهران - کرج خبر داد.

مازندمجلس: قاچاق کالابه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار کامرانی صالح گفت : در اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا و در پي اقدامات فني و اطلاعاتي ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز باخبر شدند که یک محموله کالای قاچاق در بار تریلر از غرب کشور به سمت تهران در حال حرکت است.
وی افزود: بلافاصله ماموران با استقرار در محورهای مواصلاتی غرب استان البرز و کنترل نامحسوس محور مذکور ، یک دستگاه تریلر با مشخصات مورد نظر را در اتوبان کرج – تهران حوالي پل کلاک ،شناسايي و با توقیف خودرو راننده و سرنشینان آن را دستگیر کردند.
سردار کامرانی صالح تصریح کرد : در بازرسی از خودرو تریلر ، 26 هزار و 770 پاکت سيگار ، 588 کيلوگرم تنباکو ، یک هزار و 320 عدد انواع مواد محترقه ، 352 کارتن سرويس دسيني ، 33 ثوب لباس خارجي ، 180 تخته پتوي مسافرتي و 240 مترپارچه خارجي کشف شد؛ کارشناسان ارزش این محموله را 20 میلیارد ریال برآورد کردند. فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: ازابتدای سال جاری تاکنون بیش از350 میلیاردریال انواع کالای قاچاق دراستان البرز کشف شده است. 
قاچاق البرز تریلر استان تهران محموله کالای خارجي خودرو انواع مبارزه اتوبان سردار کامرانی توقیف ماموران