برگزیده ها
جهانگیری: به شایعه‌ها نباید توجه کنید/یکی از انتخابات‌های مهم و تاریخی است/دغدغه‌ای نداریم

مازندمجلس: سیاست > دولت - معاون اول رییس جمهور درباره میزان مشارکت گفت: آنجا که رأی دادم مشارکت خیلی خوب بود. یکی از انتخابات های مهم و تاریخی است مردم ایران زمان شناس و دقیق هستند چون در وضعیتی از منطقه قرار داریم که حضور مردم مهم است.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در سالن کنفرانس خبری حاضر شد و گفت: امروز یکی از روزهای تاریخی ملت ایران است. به جهت انتخابات ریاست جمهوری و شهر و روستا. حضور مردم برای آینده نظام و ایران تعیین کننده است.

معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند. کسی که نظام را قبول ندارد برای امنیت ایران پای صندوق رأی بیاید. یک حماسه بزرگی رقم بخورد

وی افزود: امنیت، آرامش و قانونمداری پیش نیازهای جدی است که از امروز به بعد رقابت ها تمام می شود برای خدمت و سربلندی ایران تلاش خواهیم کرد.انتخابات باشکوهی خواهیم داشت که موجب سربلندی ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

جهانگیری درباره نتایج انتخابات گفت: وزارت کشور به عنوان مسئول اجرای انتخابات رأی مردم را امانت الهی می دانند و حق الناس می دانند. همان رأیی اعلام می شود که داخل صندوق است. هماهنگی خوبی بین شورای نگهبان و وزارت کشور برقرار است. طبق گزارش ها برگزاری انتخابات با هماهنگی خوبی پیش می رود.

وی افزود: به درجه ای از بلوغ همه رسیدیم هر نامی از درون صندوق بیاید همان مورد احترام است.

وی در باره اخراج از برخی ناظران ستاد روحانی از شعب اخذ رأی گفت: به شایعه نباید توجه کرد دستگاه های نظارتی و اجرایی مر قانون رارعایت می کنند. همه معتهدند که به مر قانون عمل کند ما دغدغه ای نداریم.

وی درباره میزان مشارکت گفت: آنجا که رأی دادم مشارکت خیلی خوب بود. یکی از انتخابات های مهم و تاریخی است مردم ایران زمان شناس و دقیق هستند چون در وضعیتی از منطقه قرار داریم که حضور مردم مهم است هر کس رئیس جمهور باشد با قدرت بهتری می تواند مسائل کشور را حل و فصل کند.

29212

انتخابات جهانگیری صندوق تاریخی وزارت درباره دانند خواهیم هماهنگی مشارکت قانون سربلندی بیاید جمهوری امروز گزارش جمهور امنیت نداریم نباید افزود