برگزیده ها
رفتار کاندیداها و هوادارانشان  باید از فردا متفاوت باشد

مازندمجلس: حداد عادل گفت: مردم از عملکرد صدا وسیما در ایام تبلیغات راضی هستند.

مازندمجلس: حداد عادل گفت: مردم از عملکرد صدا وسیما در ایام تبلیغات راضی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا غلامعلی حداد عادل با حضور در مسجد لرزاده ضمن رای دادن در جمع خبرنگاران گفت: مردم از عملکرد صدا وسیما در ایام تبلیغات راضی هستند و این سازمان توانست با فرصت‌هایی که به طور مساوی در اختیار کاندیداها گذاشته بود عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

او درباره اینکه این حضور مردم چه پیام برای کاندیداها خواهد داشت، افزود: این جمعه نقطه عطف انتخابات ریاست جمهوری است و باید رفتار کاندیداها و هوادارانشان از فردا متفاوت باشد. تا دیروز رقابت سنگین و شدید بود هرکسی با حرارت از نامزد خود حمایت می‌کرد اما از فردا روز دیگری فرا می‌رسد.

حدادعادل ادامه داد: منظره باشکوهی که در انتخابات دیده می‌شود این است که مردم با وجود اختلاف نظر تمرین می‌کنند کنار هم زندگی کنند به جای اینکه اسلحه به روی هم بکشند و قشون‌کشی کنند در کنار هم نامزد خود را تبلیغ می‌کنند این نشانه فرهیختگی ملت و بلوغی است که از انقلاب گرفتند.

حدادعادل گفت: حضور مردم در پای صندوق رای یکی اعتقاد به آزادی و دیگری اعتماد به نظام را نشان می‌دهد.

او افزود: مردم به این دو مساله اعتقاد دارند و پای صندوق رای می‌آیند این مساله در حفظ ثبات نظام اسلامی موثر  است بنابراین ملت ایران پیروز نهایی است چون با یک عمل ملیت خود را نشان می‌دهد. این انتخابات ملیت ما را نشان می‌دهد.

کاندیداها عملکرد حدادعادل انتخابات می‌دهد نامزد دیگری اعتقاد مساله صندوق اینکه هوادارانشان رفتار متفاوت وسیما تبلیغات افزود