برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - وزیر ارشاد و علی اکبر ولایتی رئیس دانشگاه آزاد هم پای صندوق رأی رفتند.

مازندمجلس:آنگونه که ایرنا گزارش داده است، سید رضا صالحی امیری ظهر جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق مستقر در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی در خصوص جهش آرای مشارکت مردم حضور رسانه ها است.

وی افزود: انصافاً اصحاب رسانه گمنام هستند و من از همین جا به آنها خسته نباشید می گویم زیرا حلقه اصلی واسط بین مردم و دولت هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت سه اولویت اساسی دارد، بیان کرد: اقتصاد و معیشت نخستین اولویت دولت است و همچنین توسعه زیرساخت ها که مردم با توجه به آنها بتوانند مشکلات خود را برطرف کنند نیز دومین اولویت دولت به شمار می رود.
صالحی امیری توسعه اجتماعی و اخلاقی را سومین اولویت دولت عنوان کرد و ادامه داد: مسایل اجتماعی جامعه جدی است و خوشبختانه دولت نیز به این مسایل توجه دارد.

وی با بیان اینکه تعامل با کشورهای خارجی در اولویت برنامه های آقای روحانی برای دولت دوازدهم قرار دارد، گفت: آقای روحانی در یکی از شهرستان ها گفتتد در دولت دوازدهم همه تحریم های خارج از هسته ای به همت دولت لغو خواهد شد.

ولایتی: پیروز انتخابات، ملت بزرگ و شریف ایران است

 علی اکبرولایتی صبح امروز با حضور در پای صندوق رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و پس از انداختن رای خود در سخنانی گفت: همانگونه که تعبیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) بوده ، پیروز نهایی انتخابات ملت ایران است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در تمامی صحنه ها ملت بزرگ ایران با رای خود، برگ زرین افتخارات کشور را ورق زدند و این بار نیز با حضور خود در تعیین سرنوشت کشور مشارکت خواهند داشت.

مشاور مقام معظم رهبری تصریح کرد: بی تردید نظام مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران به عنوان مستقل ترین کشور ، به پشتوانه مردمی تمامی اهداف ایران اسلامی را به پیش برده و بر خلاف طراحی ها و توطئه های دشمنان، حضور با شکوه مردم موجب ناکامی دوباره آنان خواهد شد.

ولایتی بر توجه و پایبندی همه افراد به قانون تاکید کرد و تصریح نمود: انتخابات عامل وحدت و نمایش اقتدار نظام و کشور است و یقینا مسیر روشن و نورانی ایران اسلامی با حمایت مردم، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همت مسئولان ادامه خواهد یافت

2929

اسلامی اولویت رهبری انتخابات صندوق ولایتی روحانی مسایل دوازدهم جمهوری تصریح تمامی ادامه پیروز توسعه انداختن امیری صالحی مشارکت رسانه اجتماعی ارشاد اینکه عنوان