برگزیده ها
پیروز انتخابات باید مطیع قانون باشد

مازندمجلس: وزیر ارتباطات تاکید کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات باعث می‌شود توطئه‌هایی که دشمنان اسلام و امریکا طراحی کردند با این مشارکت عظیم خنثی شود و در داخل کشور باعث وحدت و انسجام ملی می‌شود.

مازندمجلس: وزیر ارتباطات تاکید کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات باعث می‌شود توطئه‌هایی که دشمنان اسلام و امریکا طراحی کردند با این مشارکت عظیم خنثی شود و در داخل کشور باعث وحدت و انسجام ملی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا مستقر در وزارت کشور، محمود واعظی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که تاکنون در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اختلالی ایجاد شده است؟ گفت: خیر تاکنون در این زمینه هیچ مشکلی ایجاد نشده است.

او با اشاره به همکاری میان وزارت ارتباطات و وزارت کشور اظهار داشت: طبیعی است چند ماه گذشته میان همکاران من با وزارت کشور برای آماده‌سازی بستر انتخابات الکترونیکی و کلیه کارهایی که به عرصه آی‌تی برمی گردد، همکاری نزدیکی بوده و همکارانم از شب گذشته در وزارت کشور حضور داشته‌اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: من هم آمدم از ستاد انتخابات بازدیدی داشته باشم و هم به همکارانم خسته نباشید بگویم.

واعظی در رابطه با ارزیابی‌اش از مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: من هم جایی که رای دادم و هم در مسیر مشاهده کردم مردم به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و باید منتظر باشیم مردم ایران حماسه جدیدی را بیافریند.

او با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات فوق العاده بوده است و این تنها مختص به تهران نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به اخباری که از  سراسر کشور دارم چه در شهرهای کوچک و بزرگ و چه در روستاها مشارکت مردم بالا بوده است. معمولا عصرها صف‌های انتخابات شلوغ می‌شوند ولی دیدیم که از صبح امروز و پیش از آغاز انتخابات این صف‌ها شکل گرفته بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مشارکت بالا است و  این مسئله موجب افزایش اقتدار ایران می‌شود و عزت ایران و نظام را بیشتر می‌کند، ابراز داشت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات باعث می‌شود توطئه‌هایی که دشمنان اسلام و امریکا طراحی کردند با این مشارکت عظیم خنثی شود و در داخل کشور باعث وحدت و انسجام ملی می‌شود.

واعظی با بیان اینکه ان‌شاالله روز شنبه رقابت‌ها میان گروه‌ها تمام می‌شود و رفاقت شروع شود، ابراز داشت: هم مردم و هم نامزدها باید متوجه باشند که رقابت ما تا روز گذشته تا ساعت ۸ صبح بود. فردا فقط رفاقت و همکاری است و هر کسی برنده شد باید مطیع قانون باشد و مردم به این قانون احترام گذاشته و مطیع آن باشند و هرکس برنده شد مردم و گروه‌ها با فرد پیروز همکاری کنند.

او در پایان مجددا یادآور شد: براساس پیش‌بینی‌های ما هیچ مشکلی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود نداشته و این بار با وجود گسترده بودن رقابت‌های انتخاباتی پیش‌بینی می‌کردیم رقابت و مشارکت بالا است. حتی در مقایسه با انتخابات مجلس سال ۹۴ برخی از ظرفیت‌های ما سه تا چهار برابر افزایش یافته است.

 

انتخابات مشارکت ارتباطات وزارت اطلاعات افزایش همکاری فناوری اینکه واعظی قانون گذشته همکارانم گروه‌ها برنده رقابت باشند رفاقت ابراز تاکنون دشمنان توطئه‌هایی پیروز اسلام امریکا ایجاد انسجام طراحی مشکلی