برگزیده ها

مازندمجلس: درب حوزه های رای گیری انتخابات ریاست جمهوری از ساعات ابتدایی صبح به روی مردم باز شده است، مردمی که به نظر می رسد با عبور از نظرسنجی ها اعلام شده، حضوری 75 درصدی در انتخابات داشته باشند.

مازندمجلس: مشارکت بی سابقه مردم و حضور آنان در صفوف رای از ساعات آغازین صبح، باعث ازدحام و شلوغی در بسیاری از حوزه های رای گیری شده است. 
براساس برخی گزارش ها، مردم در برخی نقاط، 2 الی 3 ساعت برای رای دادن به کاندیدای مورد نظر خود در صف ها منتظر مانده اند. با این حال، برخی افراد به دلیل گرمای شدید هوا و همچنین انتظار طولانی مدت، از رای دادن انصراف داده اند یا آن را به ساعت های دیگر موکول کرده اند.
به منظور تسهیل مشارکت مردم و قدردانی از این حضور بی سابقه، وزارت کشور می بایست شعبه اخذ رای را افزایش یا شعب سیار ایجاد کند تا از انتظار بیش از حد مردم در صفوف رای جلوگیری بعمل آید.
محمدرضا صادق نماینده دکتر روحانی در شورای نگهبان در این رابطه گفت:  باتوجه به حضور پرشو و بی سابقه ی مردم در شعبات مختلف اخذ رای، جا دارد و مناسب است ترتیبی اتخاذ شود که مراحل مختلف رای گیری از احراز هویت تا اخذ رای، با سرعت عمل بیشتری انجام شود.
انتظار سابقه مختلف گزارش مشارکت