برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - چهره‌های مختلف اصلاح طلب و دولتی از مردم درخواست کردند تا با صبوری در صف‌های رأی گیری بمانند.

مازندمجلس:

به گزارش خبرآنلاین، صف کشیدن وحضور پر رنگ مردم در شعب اخذ رأی، روایت مشترک بسیاری از مساجد، مدارس و سایرمراکز اخذ رای است.

استقبال مردم از انتخابات منجر به صف هایی شدهاست که حتی گرمی هوا و طولانی شدن صف هم مانعی نشد که مردم از انداختن نامکاندیدای محبوبشان در صندوق منصرف شوند.

در این میان بسیاری از چهره های اصلاح طلب ضمنتشکر از حضور مردم از آنها خواستند که از ایستادن در صف های طولانی خسته نشوند وبرای رسیدن به هدف صبور باشند.

ستاد اصلاح طلبان تهران اطلاعیه فوری را صادر و از مردم خواست تا صبر کرده و این صف عا را ترک نکنند.

 متن این اطلاعیه به شرح زیر است: بار دیگر حضور پر شور شما در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران حماسه ای عظیم را رقم می زند. بر اساس گزارش های واصله، استقبال بی نظیر مردم در برخی شعب اخذ رای در سطح شهر تهران موجب صف های طولانی و انتظار بلند مدت عزیزان رای دهنده شده است.

لذا با توجه به این استقبال پرشور، و روند کند اخذ رای ؛ ضمن تشکر و قدردانی از حضور حماسی شما عزیزان، استدعا دارد که با صبر و بردباری وهمراهی تا پایان کار و انداختن برگه رای در صندوق ؛ شعب اخذ رای را ترک ننمائید. اندکی صبر برای طلوع فردایی بهتر ، وظیفه ای بر دوش یکان یکان مردم ایران اسلامی است.

همچنین حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور هم خطاب به مردم گفت که «مردم به فکر سال های آینده باشند و در صف های اخذ رای صبوری کنند.درخواست ما از همه مردم عزیز ایران این است که صبوری و تلاش کنند تا هیچ رایی از دست نرود. ممکن است انتظار و صف‌ها طولانی باشد اما چهار سال آینده وابسته به میزان صبوری ما است.»

همچنین، فاطمه سعیدی نماینده اصلاح طلب تهران در کانال تلگرامی خود نوشت: معطلی چند ساعته در صف رای گیری قابل مقایسه با تغییر سرنوشت کشور نیست. صف های طولانی رای نشان از عزم راسخ ملت ایران در تعیین سرنوشت دارد.با دوستان و آشنایان و خانواده به محل شعب اخذ رای بروید. 

او در پیامی از مردم خواست: همانگونه که پیش بینی می شد ملت بزرگوار ایران در آستانه خلق حماسه دیگری هستند .گزارشی هایی که از اقصی نقاط کشور واصل می شود نشان از شور و نشاط مردم عزیزمان برای رای دادن است.اگرچه صف های طولانی مدت شاید باعث خستگی شود اما انتظار این است بخاطر آنکه سرنوشت کشورمان در گرو رای تک تک ایرانیان فهیم و تحول خواه است ایستادن در صف های رای دادن باعث انصراف از این کار مهم و سرنوشت ساز نشود چرا که هستند کسانی که در انتظار خستگی مان می باشند پس برای آنکه نشان دهیم سرنوشت کشور عزیزمان برایمان اهمیت دارد از حضور در پای صندوق های رای منصرف نشویم تا فردایی بهتر را برای ایران رقم بزنیم.

در کنار این پیام‌ها، احمد مسجد جامعی هم با انتشار توئیتی، این درخواست را تکرار کرد: حماسه اردیبهشت با صبر و رای مردم رقم خواهد خورد. از ایستادن در صف خسته نشوید. 

29217

 

طولانی سرنوشت تهران ایستادن صندوق انتظار صبوری درخواست اصلاح حماسه باشند استقبال انتخابات همچنین فردایی آینده عزیزمان خستگی عزیزان نشوید بسیاری اطلاعیه انداختن خواست اسلامی منصرف گزارش